دانلود کتاب Unreal Engine Virtual Reality Quick Start Guide: Design and Develop immersive virtual reality experiences with Unreal Engine 4 (به فارسی: راهنمای شروع سریع واقعیت مجازی Unreal Engine: طراحی و توسعه تجربیات واقعیت مجازی همهجانبه با Unreal Engine 4) نوشته شده توسط «Jessica Plowman»
اطلاعات کتاب راهنمای شروع سریع واقعیت مجازی Unreal Engine: طراحی و توسعه تجربیات واقعیت مجازی همهجانبه با Unreal Engine 4
موضوع اصلی: کامپیوترها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing Ltd
نویسنده: Jessica Plowman
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 178 / 175
حجم فایل: 73.83 مگابایت
کد کتاب: 1789615046 , 9781789615043
توضیحات کتاب راهنمای شروع سریع واقعیت مجازی Unreal Engine: طراحی و توسعه تجربیات واقعیت مجازی همهجانبه با Unreal Engine 4
Unreal Engine 4 برای طراحی، توسعه بازیهای واقعیت مجازی، تکنیکهای طراحی تجربه کاربری و برنامهنویسی Blueprint برای ایجاد گیمپلی واقعیت مجازی برای هدستهای HTC Vive، Oculus Rift، PSVR و Windows Mixed Reality.
ویژگی های کلیدی
- با قدرت Unreal Engine 4 بازی های VR را از ابتدا بسازید
- با روش های طراحی تجربه کاربری آشنا شوید تا بازی VR خود را به سطح بعدی ببرید
- آشنایی با بهترین شیوه های ایجاد هنر برای بازی ها در HTC Vive، Oculus Rift، و PSVR
توضیحات کتاب
با قابلیت قرار دادن بازیکنان به طور مستقیم در بازی، واقعیت مجازی به کاربران این فرصت را می دهد تا به طور مستقیم دنیای دیجیتال را تجربه کنند. با این وجود، بسیاری از طراحان هنگام کار با این فناوری شگفتانگیز مطمئن نیستند که از کجا شروع کنند.
با این کتاب، فرآیندهای طراحی تجربه کاربر را یاد میگیرید و تجربههای گیمپلی همهجانبهای ایجاد میکنید که برای سرگرمی و راحتی بازیکن طراحی شدهاند. با استفاده از قدرت زبان برنامهنویسی بصری Blueprint در Unreal Engine 4، سیستمهای تعامل و حرکت بازیکن را از ابتدا میسازید و از این سیستمهای انعطافپذیر برای ایجاد یک بازی نمونه استفاده میکنید و همچنین رابطهای کاربری دوبعدی و سه بعدی را برای تعامل بازیکنان ایجاد میکنید. و همچنین بهترین روش ها برای ایجاد هنر بازی برای واقعیت مجازی را بیاموزید. در نهایت، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه خود را با مخاطبان هدف خود آزمایش کنید و بازی خود را برای توزیع نهایی کنید.
در پایان این کتاب، دانشی خواهید داشت که بتوانید از بازی سنتی جهش کنید. توسعه برای ایجاد تجربیات واقعیت مجازی همهجانبه با استفاده از Unreal Engine 4.
آنچه یاد خواهید گرفت
- درک نحوه شروع توسعه VR در Unreal Engine 4
- طراحی و ایجاد تعامل و سیستم های حرکتی از ابتدا
- نمونه بازی را برای VR برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید
- دریابید که چگونه VR بر تجربه کاربر و رابط های کاربر تأثیر می گذارد
- بحث در مورد آنچه برای ایجاد هنر بهینه شده نیاز است برای VR
- بازی خود را با کاربران تست کنید و برای توزیع آماده شوید
این کتاب برای چه کسانی است
مخاطبان این کتاب کاربران متوسط یا پیشرفته Unreal Engine 4 هستند اما چه کسانی کار با فناوری VR را شروع نکرده اند. این کاربران با موتور بازی آشنا هستند و به فناوری VR علاقه دارند. آنها تازه شروع به کشف ویژگیهای VR کردهاند که موتور بازی ارائه میکند.
Unreal Engine 4 for virtual reality game design, development, User Experience design techniques and Blueprint programming to create virtual reality gameplay for HTC Vive, Oculus Rift, PSVR, and Windows Mixed Reality headsets.
Key Features
- Build VR games from scratch with the power of Unreal Engine 4
- Learn User Experience design practices to take your VR game to the next level
- Understand the best practices to creating art for games on HTC Vive, Oculus Rift, and PSVR
Book Description
With the ability to put players directly in the game, virtual reality gives users the chance to experience digital worlds directly. Nevertheless, many designers are unsure where to start when working with this amazing technology.
With this book, you will learn user experience design processes and create immersive gameplay experiences designed for entertainment and player comfort. Using the power of Unreal Engine 4’s Blueprint visual scripting language, you will build player interaction and locomotion systems from scratch and use these flexible systems to create a sample game, as well as develop functional 2D and 3D user interfaces for players to interact with. And also learn the best practices for creating game art for virtual reality. Finally, you will learn how to test your application with your target audience and finalize your game for distribution.
By the end of this book, you will have the knowledge to be able to make the leap from traditional game development to creating immersive virtual reality experiences using Unreal Engine 4.
What you will learn
- Understand how to get started with VR development in Unreal Engine 4
- Design and create interaction and locomotion systems from scratch
- Plan and program a sample game for VR
- Understand how VR affects user experience and user interfaces
- Discuss what is needed to create optimized art for VR
- Test your game with users and prepare for distribution
Who this book is for
The audience for this book is intermediate or advanced users of Unreal Engine 4 but who have not begun working with VR technology. These users are familiar with the game engine and have an interest in VR technology. They are just beginning to explore the VR features that the game engine has to offer.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.