برنامه نويسي

راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0

OpenGL ES 3.0 Programming Guide

دانلود کتاب OpenGL ES 3.0 Programming Guide (به فارسی: راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0) نوشته شده توسط «Dan Ginsburg – Budirijanto Purnomo – Dave Shreiner – Aaftab Munshi»


اطلاعات کتاب راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Dan Ginsburg – Budirijanto Purnomo – Dave Shreiner – Aaftab Munshi

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2014

تعداد صفحه: 572

حجم فایل: 22.32 مگابایت

کد کتاب: 0321933885 , 9780321933881

نوبت چاپ: 2nd Edition

توضیحات کتاب راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0

OpenGL® ES™ رابط نرم افزاری و کتابخانه گرافیکی پیشرو در صنعت برای ارائه گرافیک های سه بعدی پیچیده در دستگاه های دستی و جاسازی شده است. جدیدترین نسخه، OpenGL ES 3.0، ایجاد تصاویری خیره‌کننده برای بازی‌ها و برنامه‌های جدید، بدون به خطر انداختن عملکرد دستگاه یا عمر باتری، امکان‌پذیر می‌سازد.
در راهنمای برنامه‌نویسی OpenGL® ES™ 3.0، ویرایش دوم، نویسندگان کل مطالب را پوشش می‌دهند. API و زبان سایه. آنها با دقت ویژگی‌های OpenGL ES 3.0 مانند نقشه‌برداری سایه، نمونه‌سازی، اهداف رندر متعدد، اشیاء بافر یکنواخت، فشرده‌سازی بافت، باینری‌های برنامه و بازخورد تبدیل را معرفی می‌کنند.
همه کدها بر روی iOS 7، Android 4.3، Windows ساخته و آزمایش شده‌اند. (OpenGL ES 3.0 Emulation)، و لینوکس اوبونتو، و نویسندگان نحوه ساخت کد OpenGL ES برای هر پلتفرم را نشان می دهند.


OpenGL® ES™ is the industry’s leading software interface and graphics library for rendering sophisticated 3D graphics on handheld and embedded devices. The newest version, OpenGL ES 3.0, makes it possible to create stunning visuals for new games and apps, without compromising device performance or battery life.
In the OpenGL ® ES ™ 3.0 Programming Guide, Second Edition, the authors cover the entire API and Shading Language. They carefully introduce OpenGL ES 3.0 features such as shadow mapping, instancing, multiple render targets, uniform buffer objects, texture compression, program binaries, and transform feedback.
All code has been built and tested on iOS 7, Android 4.3, Windows (OpenGL ES 3.0 Emulation), and Ubuntu Linux, and the authors demonstrate how to build OpenGL ES code for each platform.

دانلود کتاب «راهنمای برنامه نویسی OpenGL ES 3.0»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید