دانلود کتاب OpenGL SuperBible: comprehensive tutorial and reference (به فارسی: OpenGL SuperBible: آموزش جامع و مرجع) نوشته شده توسط «Sellers G. – Wright R.S. Jr. – Haemel N.»
اطلاعات کتاب OpenGL SuperBible: آموزش جامع و مرجع
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Sellers G. – Wright R.S. Jr. – Haemel N.
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار:
تعداد صفحه: 1544
حجم فایل: 52.24 مگابایت
توضیحات کتاب OpenGL SuperBible: آموزش جامع و مرجع
ویرایش هفتم. – آدیسون-وسلی حرفه ای، 2015. – 880 ص. — ISBN-10: 0-672-33747-9، ISBN-13: 978-0-672-33747-5. مکمل های کتاب را می توانید در اینجا بیابید. OpenGL SuperBible، نسخه هفتم، راهنمای برنامه نویس قطعی، آموزش، و مرجع OpenGL 4.5، API سه بعدی پیشرو در جهان برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ. بهترین مقدمه برای هر توسعه دهنده، به وضوح جدیدترین API های OpenGL را توضیح می دهد. پسوندهای کلیدی؛ سایه بان; و مفاهیم ضروری و مرتبط. راهنمای عملی و بهروز برای همه جنبههای توسعه OpenGL مدرن – هم دسکتاپ و هم موبایل. نویسندگان توضیح میدهند که OpenGL چه میکند، چگونه به خط لوله گرافیکی متصل میشود، و چگونه مجموعه دادههای عظیمی را برای ارائه مدیریت میکند. تجربیات قانع کننده گام به گام، آنها تکنیکهای پیچیدهتر را ارائه میکنند و مفاهیم کلیدی را با نمونههای کار شده روشن میکنند. آنها OpenGL را بر روی چندین پلتفرم محبوب معرفی می کنند و بهترین شیوه ها و توصیه های عملکرد به روز را ارائه می دهند. این نسخه اصلاح شده و به روز شده بسیاری از ویژگی های OpenGL 4.5، از جمله برنامه های افزودنی مهم ARB و KHR را که اکنون بخشی از استاندارد هستند، معرفی می کند. این به طور کامل آخرین ویژگیهای عملکردی نزدیک به صفر راننده سربار (AZDO) را پوشش میدهد و پیشرفتهای کلیدی را با برنامههای نمونه جدید نشان میدهد. پوشش شامل:
مقدمهای عملی بر گرافیکهای سه بعدی بلادرنگ، از جمله ریاضیات پایه.
تکنیکهای اصلی برای رندر، تبدیل، و بافت.
سایهزنها و زبان سایهزنی OpenGL (GLSL) در عمق.
پردازش راس، دستورات ترسیم، اولیهها، قطعات و بافرهای فریم.
محاسبه شیدرها: استفاده از کارتهای گرافیک برای بیش از گرافیک.
نظارت و کنترل خط لوله.
مدیریت، بارگیری و داوری دسترسی به دادهها.
ساخت برنامههای بزرگتر و استقرار آنها در پلتفرمها.
رندر پیشرفته: شبیهسازی نور، جلوههای هنری و غیرواقعی و بیشتر.
کاهش سربار CPU و تجزیه و تحلیل رفتار GPU.
عملکرد فوق العاده شارژ با نقشه های پایدار، بافت های پیوندی، و همگام سازی دقیق.
جلوگیری از خطاها و اشکال زدایی.
برنامه های جدید : فشرده سازی بافت، ترسیم متن، رندر فونت با فیلدهای فاصله، فیلتر بافت با کیفیت بالا و OpenMP.
A practical introduction to real-time 3D graphics, including foundational math.
Core techniques for rendering, transformations, and texturing.
Shaders and the OpenGL Shading Language (GLSL) in depth.
Vertex processing, drawing commands, primitives, fragments, and framebuffers.
Compute shaders: harnessing graphics cards for more than graphics.
Pipeline monitoring and control.
Managing, loading, and arbitrating access to data.
Building larger applications and deploying them across platforms.
Advanced rendering: light simulation, artistic and non-photorealistic effects, and more.
Reducing CPU overhead and analyzing GPU behavior.
Supercharging performance with persistent maps, bindless textures, and fine-grained synchronization.
Preventing and debugging errors.
New applications: texture compression, text drawing, font rendering with distance fields, high-quality texture filtering, and OpenMP.
دانلود کتاب «OpenGL SuperBible: آموزش جامع و مرجع»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.