مدیریت

چه زمانی یک مشاور استخدام کنید یا نه: به دست آوردن ارزش پول خود از روابط مشاوره

When to Hire—or Not Hire—a Consultant: Getting Your Money’s Worth from Consulting Relationships

دانلود کتاب When to Hire—or Not Hire—a Consultant: Getting Your Money’s Worth from Consulting Relationships (به فارسی: چه زمانی یک مشاور استخدام کنید یا نه: به دست آوردن ارزش پول خود از روابط مشاوره) نوشته شده توسط «Linda M. Orr – Dave J. Orr (auth.)»


اطلاعات کتاب چه زمانی یک مشاور استخدام کنید یا نه: به دست آوردن ارزش پول خود از روابط مشاوره

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Linda M. Orr – Dave J. Orr (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 284 / 276

حجم فایل: 14.02 مگابایت

کد کتاب: 1430247355 , 9781430247357

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب چه زمانی یک مشاور استخدام کنید یا نه: به دست آوردن ارزش پول خود از روابط مشاوره

زمان استخدام یا عدم استخدام مشاور: به دست آوردن ارزش پول خود از روابط مشاوره یک راهنمای عملی و عملی برای هر کسی است که به استخدام مشاور برای تعیین استراتژی، حل مشکلات، افزایش سود یا درآمد، توسعه موارد جدید فکر می کند. محصولات، باز کردن بازارهای جدید یا بهبود کارایی.

مشاوره یکی از مشاغلی است که به سرعت در حال رشد در ایالات متحده است. به گفته دولت ایالات متحده، در سال 2010، 719000 مشاور در ایالات متحده وجود داشت، و شما می توانید انتظار 274000 مشاور دیگر را تا سال 2020 داشته باشید. مشاوران در وضعیت “متخصص” ممکن است به نظر پاسخی برای بسیاری از مشکلات تجاری باشند. شما با شخصی تماس می گیرید تا مشکل خاصی را حل کند یا بازارهای جدیدی را توسعه دهد، سپس به محض اینکه کار تمام شد، او را ترک کنید – در حالی که از مزایای تخصص او بهره مند می شوید. مشاوران گاهی معجزه می کنند، اما هر چند وقت یکبار یک تجارت سالم را خراب می کنند. و در اغلب موارد، مزایایی که با تماس با مشاوران به دست می آید، خیلی زود پس از ترک آنها ناپدید می شوند.

با این حال، همانطور که بازگشت سرمایه (ROI) و پاسخگویی به نتایج به مسائل بزرگ و بزرگ‌تر تبدیل می‌شوند، متخصصان کسب‌وکار در جستجوی پاسخ‌هایی برای چالش‌های عملکرد یا استراتژی، بیشتر و بیشتر به بیرون روی می‌آورند. راهنمایی برای کمک در واقع، تعداد کمی از کسب و کارها در مقطعی از وجود خود از نوعی مشاور استفاده نمی کنند. اما چگونه می‌توانید از مهارت‌هایی که مشاوران می‌توانند به میز مذاکره بیاورند، بدون اضافه کردن ریسک‌های غیرمجاز به عملیات‌تان، استفاده کنید؟ چگونه می توانید روابط مشاور را به طور مؤثر مدیریت کنید تا با کمترین هزینه بیشترین سود را به دست آورید؟ چه معیارهایی می تواند از تصمیم شما برای استخدام – یا عدم استخدام – یک مشاور پشتیبانی کند؟ چه زمانی باید به جای آن از استعدادهای پرورش یافته برای حل مشکلات استفاده کنید؟ این چیزی است که این کتاب در مورد آن است.

در حالی که کتاب‌های زیادی در مورد چگونگی مشاور بودن وجود دارد، این اولین کتابی است که به یک مدیر اجرایی کمک می‌کند تا تعیین کند که چه زمانی یک مشاور را استخدام کند. شما راهبردهایی را برای تصمیم گیری در مورد نیاز به مشاور و نحوه پشتیبانی از آن تصمیم با شواهد محکم، نحوه انتخاب مشاور مناسب، نحوه تعیین انتظارات روشن و چگونگی تشخیص اینکه مشاور منبعی ارزشمند یا مانعی برای آن است، یاد خواهید گرفت. موفقیت شرکت

نویسندگان این کتاب دو دیدگاه متضاد را در کنار هم آورده اند. لیندا اور در بسیاری از شرکت ها و موقعیت ها به عنوان مشاور خدمت کرده است، در حالی که دیو اور بارها مشاوران را استخدام کرده است. آنها با هم می توانند به شما کمک کنند تا بهترین تصمیمات تجاری را از نظر استراتژیک و مالی اتخاذ کنید. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید:

  • از طریق بازگشت سرمایه و سایر مسائل برای حمایت از تصمیم برای استخدام مشاور کار کنید.
  • مزایایی را که مشاوران می توانند ارائه دهند به حداکثر برسانید.
  • گزینه های دیگری به جز استخدام مشاور را بررسی کنید.

When to Hire—or Not Hire—a Consultant:Getting Your Money’s Worth from Consulting Relationships is a hands-on, practical guide for anyone thinking about hiring a consultant to set strategy, solve problems, increase profits or revenue, develop new products, open new markets, or improve efficiency.

Consulting is one of the fastest growing professions in the United States. According to the U.S. government, there were 719,000 consultants in the U.S. in 2010, and you can expect an additional 274,000 by 2020. Cloaked in “expert” status, consultants might seem to be the answer to many business problems. You call someone in to solve a particular problem or develop new markets, then send them away once the job is done—while reaping the benefits of their expertise. Consultants sometimes do work miracles, but once in a while they wreck a healthy business. And far too often, the benefits gained by calling in consultants disappear far too soon after they leave.

Yet as return on investment (ROI) and accountability for results become bigger and bigger issues, business professionals in search of answers to performance or strategy challenges are turning more and more to outside guidance for help. Indeed, few businesses do not use some kind of consultant at some point in their existence. But how can you leverage the skills consultants can bring to the table without adding undue risk to your operations? How can you effectively manage the consultant relationship to get the greatest benefit for the least cost? What metrics can support your decision to hire—or not hire—a consultant? When should you use home-grown talent to solve problems instead? That’s what this book is all about.

While there are a multitude of books on how to be a consultant, this is the first to help an executive determine when to hire one. You will learn strategies to decide when a consultant is needed and how to support that decision with hard evidence, how to select the right consultant, how to set clear expectations, and how to know when a consultant is either a valuable resource or a hindrance to the company’s success.

The authors of this book bring together two opposing perspectives. Linda Orr has served as a consultant in many companies and situations, while Dave Orr has hired consultants many times. Together, they can help you make the most strategically and financially sound business decisions. This books shows you how to:

  • Work through ROI and other issues to support a decision to hire a consultant.
  • Maximize the benefits consultants can provide.
  • Explore options other than hiring a consultant.

دانلود کتاب «چه زمانی یک مشاور استخدام کنید یا نه: به دست آوردن ارزش پول خود از روابط مشاوره»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید