سینما

هالیوود آغشته به جوهر: پیروزی مطبوعات تجاری سینمای آمریکا

Ink-Stained Hollywood: The Triumph of American Cinema’s Trade Press

دانلود کتاب Ink-Stained Hollywood: The Triumph of American Cinema’s Trade Press (به فارسی: هالیوود آغشته به جوهر: پیروزی مطبوعات تجاری سینمای آمریکا) نوشته شده توسط «Eric Hoyt»


اطلاعات کتاب هالیوود آغشته به جوهر: پیروزی مطبوعات تجاری سینمای آمریکا

موضوع اصلی: هنر – فیلم

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: University of California Press

نویسنده: Eric Hoyt

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 294

حجم فایل: 17.25 مگابایت

کد کتاب: 0520383702 , 9780520383708

توضیحات کتاب هالیوود آغشته به جوهر: پیروزی مطبوعات تجاری سینمای آمریکا

یک کتاب الکترونیکی رایگان با دسترسی آزاد پس از انتشار در دسترس است. در www.luminosoa.org بیشتر بیاموزید. در نیمه اول قرن بیستم، هیچ صنعت آمریکایی به اندازه تجارت سینما دارای مطبوعات تجاری پربارتر و متنوع‌تر نبود – منظره‌ای که صحنه را برای نبرد با جوهر آماده کرد. در سال 1930، مارتین کویگلی، ناشر Exhibitors Herald، با استودیوهای هالیوود توطئه کرد تا همه مقالات تجاری رقیب را حذف کنند، اما این تلاش و پس از آن هر یک از بین رفت. هالیوود آغشته به جوهر با کاوش در جوامع غرفه داران و کارگران خلاق که مشترکین کلیدی بودند، داستان این را روایت می کند که چگونه یک مطبوعات تجاری ناهمگون با توسل به جنبه های اساسی فرهنگ صنعت – سلیقه، غرور، حزب گرایی و انحصار، پیروز شدند. اریک هویت با جزئیات گیرا، تاریخچه مقالات تجاری معروف (ورایتی، موشن پیکچر هرالد) را در کنار نشریات مهم و در عین حال فراموش شده (فیلم Spectator، Film Mercury و Camera!) شرح می دهد و قانون نشریات سینمایی را به چالش می کشد و تفسیرهای جدیدی ارائه می دهد. چارچوب هایی برای درک رابطه روزنامه نگاری چاپی با صنعت تصویر متحرک و تأثیر مستمر آن بر صنایع خلاق امروزی.


A free open access ebook is available upon publication. Learn more at www.luminosoa.org. For the first half of the twentieth century, no American industry boasted a more motley and prolific trade press than the movie business—a cutthroat landscape that set the stage for battle by ink. In 1930, Martin Quigley, publisher of Exhibitors Herald, conspired with Hollywood studios to eliminate all competing trade papers, yet this attempt and each one thereafter collapsed. Exploring the communities of exhibitors and creative workers that constituted key subscribers, Ink-Stained Hollywood tells the story of how a heterogeneous trade press triumphed by appealing to the foundational aspects of industry culture—taste, vanity, partisanship, and exclusivity. In captivating detail, Eric Hoyt chronicles the histories of well-known trade papers (Variety, Motion Picture Herald) alongside important yet forgotten publications (Film Spectator, Film Mercury, and Camera!), and challenges the canon of film periodicals, offering new interpretative frameworks for understanding print journalism’s relationship with the motion picture industry and its continued impact on creative industries today.

دانلود کتاب «هالیوود آغشته به جوهر: پیروزی مطبوعات تجاری سینمای آمریکا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید