دانلود کتاب Italy’s Top Products in World Trade: The Fortis-Corradini Index (به فارسی: محصولات برتر ایتالیا در تجارت جهانی: شاخص Fortis-Corradini) نوشته شده توسط «Marco Fortis – Stefano Corradini – Monica Carminati (auth.)»
اطلاعات کتاب محصولات برتر ایتالیا در تجارت جهانی: شاخص Fortis-Corradini
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Marco Fortis – Stefano Corradini – Monica Carminati (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 88 / 95
حجم فایل: 2.55 مگابایت
کد کتاب: 3319158163 , 9783319158167
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب محصولات برتر ایتالیا در تجارت جهانی: شاخص Fortis-Corradini
این کتاب رقابتپذیری خارجی ایتالیا را به تفصیل تجزیه و تحلیل میکند و شاخص جدیدی را معرفی میکند که توسط مارکو فورتیس و استفانو کورادینی برای Fondazione Edison ابداع شده است که نقاط قوت تجارت خارجی ایتالیا را برجسته میکند. در مقایسه با شاخص عملکرد تجاری که سالانه توسط مرکز تجارت بینالمللی UNCTAD/WTO جمعآوری و به روز میشود، شاخص Fortis-Corradini (FCI) جزئیات بیشتر بخشی را با ارجاع به 5117 محصول شناسایی شده بر اساس طبقهبندی بینالمللی شش رقمی HS 1996 ارائه میکند. پایگاه داده Comtrade. شاخص جدید تأیید می کند که بر خلاف تصور عمومی، ایتالیا یکی از رقابتی ترین کشورهای جهان است که دارای موقعیت فوق العاده ای در رهبری تجارت جهانی است. بنابراین، طبق گزارش FCI، برای 932 محصول، ایتالیا از نظر مازاد تجارت خارجی در سال 2012 یا اول، دوم یا سوم بود. در سال 2012 از نظر تعداد مقام های اول، دوم و سوم در تراز تجاری خود در سراسر جهان از ایتالیا پیشی گرفت. در ارائه FCI و داده های آماری دقیق، این مطالعه بسیار اصلی مورد توجه گسترده خواهد بود.
This book analyzes Italy’s external competitiveness in detail and introduces a new index, devised by Marco Fortis and Stefano Corradini for Fondazione Edison, that highlights the strengths of Italy’s foreign trade. Compared with the Trade Performance Index compiled and updated annually by UNCTAD/WTO’s International Trade Centre, the Fortis-Corradini Index (FCI) provides greater sectorial detail by referring to 5117 products identified according to the six-digit HS 1996 international classification available on the UN Comtrade database. The new index confirms that, contrary to widespread opinion, Italy is one of the world’s most competitive countries, with an extraordinary position of leadership in world trade. Thus, according to the FCI, for 932 products Italy was either first, second or third worldwide in terms of foreign trade surplus in 2012. Furthermore, the FCI reveals, for example, that only three countries (China, Germany and the United States) surpassed Italy in 2012 in terms of the number of first, second and third places in their trade balance worldwide. In presenting the FCI and meticulous statistical data, this highly original study will be of wide interest.
دانلود کتاب «محصولات برتر ایتالیا در تجارت جهانی: شاخص Fortis-Corradini»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.