دانلود کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider’s Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling: Volume I (به فارسی: 3ds Max Modeling for Games: Insider’s Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling: Volume I) نوشته شده توسط «Andrew Gahan»
اطلاعات کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling: Volume I
موضوع اصلی: هنرها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Focal Press
نویسنده: Andrew Gahan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 480 / 368
حجم فایل: 83.47 مگابایت
کد کتاب: 0240815823 , 9780240815824
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling: Volume I
اندرو گاهان با 18 سال فعالیت در صنعت بازی، یکی از مشارکتکنندگان کلیدی در سری موتور استورم، و خالق مجموعههای ویدئویی 3ds Max in Minutes (در FocalPress.com)، تکنیکهای متخصص در مدلسازی 3ds Max را ارائه میدهد. برای بازی ها، نسخه دوم. این نسخه بهروزرسانی شده مملو از آموزشهای جدیدی است که مهارتهای مدلسازی شما را افزایش میدهد و نمونه کارهای شما را با کار با کیفیت بالا در کمترین زمان ممکن میکند. گاهان همراه با آنتونی اودانل و تیمی از متخصصان، تمام تکنیکهای مدلسازی بازی، از جمله مدلسازی شخصیت و محیط، نقشهبرداری و بافتسازی را پوشش میدهد. در نهایت، یک بخش جایزه در 3ds Max Modeling for Games به خوانندگان بینش و نکاتی در مورد چگونگی شروع حرفه خود در صنعت بازی ارائه می دهد.
- آموزشهای جدید و گسترده، خوانندگان همه تواناییها را از طریق مدلسازی کامل شخصیت و محیط از ابتدا تا انتها میبرد
- وبسایت Companion (3d- for-games.com) یک انجمن قوی و پشتیبانی ارائه می دهد که در آن خوانندگان می توانند نظرات خود را در مورد کارهای جدید دریافت کنند، مهارت ها و هنر نمونه کارها را توسعه دهند، و همچنین با دیگر هنرمندان بازی در پروژه های مختلف ارتباط برقرار کنند. همچنین دارای فایلهای پروژه برای همه آموزشها در کتاب و تصاویر و عکسهای پشتیبانی کافی برای مشغول نگه داشتن هنرمند نوپا برای ماهها
- گالری کاملاً بهروز شده این امکان را به شما میدهد. خواننده برای ساخت مدل های مختلف
- New, expanded tutorials take readers of all abilities through full character and environment modeling from beginning to end
- Companion website (3d-for-games.com) offers a robust, supportive forum where readers can get commentary on new work, develop skills and portfolio art, as well as network with other game artists on a variety of projects. Also features project files for all tutorials in the book and enough support images and photos to keep the budding artist busy for months
- Completely updated gallery allows the reader to build on various models
p>
With 18 years under his belt in the game industry, a key contributor to the MotorStorm series, and the creator of the 3ds Max in Minutes video series (at FocalPress.com), Andrew Gahan delivers the expert techniques in 3ds Max Modeling for Games, 2nd edition. This updated edition is packed with new tutorials that will enhance your modeling skills and pump up your portfolio with high-quality work in no time. Along with Anthony O’Donnell and a team of experts, Gahan covers all of the fundamental game modeling techniques, including character and environment modeling, mapping, and texturing. Finally, a bonus section in 3ds Max Modeling for Games offers readers insights and tips on how to get their careers started in the game industry.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.