دانلود کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider’s Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling (به فارسی: 3ds Max Modeling for Games: Insider’s Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling) نوشته شده توسط «Andrew Gahan»
اطلاعات کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling
موضوع اصلی: هنرها
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Focal Press
نویسنده: Andrew Gahan
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 336 / 337
حجم فایل: 30.82 مگابایت
کد کتاب: 0240810619 , 9780240810614
توضیحات کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling
این کتاب نکات، تلهها و تکنیکهایی را در مورد نحوه ایجاد داراییهای سه بعدی برای استفاده در بازیهای رایانهای و سیستمهای شبیهسازی ارائه میکند. این کتاب شامل مجموعهای از آموزشها است که از مدلهای سادهتر شروع میشود و به ساختهای پیچیدهتر میرود. همانطور که این کتاب مستقیماً از هنرمندان موفق بازی در حلقههای توسعه بازی تجاری (Gahan + مشارکتکنندگان) به دست ما میرسد، هنرمندان مشتاق بازی نیز بینشهای مشتاقانهای در مورد چگونگی پیشرفت در صنعت بازی پیدا میکنند، به عنوان مثال، چگونه نمونه کارهای شخصی خود را برای ارائه برتری آماده کنید. در این دنیای بسیار رقابتی توسعه بازی. نقطه قوت این کتاب این است که تمام عناصر مهم مدل سازی بازی 3ds Max را آموزش می دهد: مدل سازی شخصیت، مدل سازی محیط، نقشه برداری. این کتاب نحوه مدلسازی، بافت و متحرک کردن شخصیتها و سطوح بازی معتبر را با استفاده از 3ds max پوشش میدهد. همانطور که خوانندگان از آموزشی به آموزش دیگر می روند، آنها نمونه کار خود را از کارهای با کیفیت بالا می سازند. دی وی دی حاوی نمونه های بی شماری از موارد داغ و غیرمعمول در مدل سازی سه بعدی و همچنین تصاویر و عکس های پشتیبانی کافی برای ماه ها مشغول نگه داشتن هنرمند نوظهور است. ویژگی ها: -فایل های پروژه گام به گام برای هر فصل -تمام فایل های بافت مربوطه و عکس های منبع مورد استفاده برای ایجاد نقشه های بافت اعمال شده در پروژه های سه بعدی. -اضافی: آسمان پانوراما، اشیاء صحنه کوچک و بسیاری از نقشه ها و مدل های بافت به طوری که هنرمندان می توانند صحنه های کامل را خیلی سریع بدون شروع هر بار از ابتدا ایجاد کنند. عکسهای استوک رایگانی که هنرمندان میتوانند در نقشهها، مدلها و صحنههای بافت خود استفاده کنند. — نویسنده گاهان یک متخصص حرفه ای و پیشرو در صنعت است. گاهان یکی از اعضای کلیدی یک تیم بازی برنده جوایز است که اخیراً با موفقیت «MotorStorm» پلی استیشن 3 موفق به کسب شماره 1 در ژاپن، اروپا و آمریکا شده است. – تکنیکهای مدلسازی بازی با در نظر گرفتن نمونه کارها بالقوه هنرمند. ببینید مدیران و مدیران هنری به دنبال چه هستند. – ملزومات مدل سازی بازی سه بعدی – شخصیت ها، وسایل نقلیه، دارایی ها و صحنه ها – از جمله نورپردازی و رندر. –DVD شامل نمونههای بیشماری از موارد داغ و غیرمعمول در مدلسازی سهبعدی است و همچنین تصاویر و عکسهای پشتیبانی کافی برای ماهها مشغول نگه داشتن هنرمند نوظهور است.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.