هنر

3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling

3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling

دانلود کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider’s Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling (به فارسی: 3ds Max Modeling for Games: Insider’s Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling) نوشته شده توسط «Andrew Gahan»


اطلاعات کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling

موضوع اصلی: هنرها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Focal Press

نویسنده: Andrew Gahan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 336 / 337

حجم فایل: 30.82 مگابایت

کد کتاب: 0240810619 , 9780240810614

توضیحات کتاب 3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling

این کتاب نکات، تله‌ها و تکنیک‌هایی را در مورد نحوه ایجاد دارایی‌های سه بعدی برای استفاده در بازی‌های رایانه‌ای و سیستم‌های شبیه‌سازی ارائه می‌کند. این کتاب شامل مجموعه‌ای از آموزش‌ها است که از مدل‌های ساده‌تر شروع می‌شود و به ساخت‌های پیچیده‌تر می‌رود. همانطور که این کتاب مستقیماً از هنرمندان موفق بازی در حلقه‌های توسعه بازی تجاری (Gahan + مشارکت‌کنندگان) به دست ما می‌رسد، هنرمندان مشتاق بازی نیز بینش‌های مشتاقانه‌ای در مورد چگونگی پیشرفت در صنعت بازی پیدا می‌کنند، به عنوان مثال، چگونه نمونه کارهای شخصی خود را برای ارائه برتری آماده کنید. در این دنیای بسیار رقابتی توسعه بازی. نقطه قوت این کتاب این است که تمام عناصر مهم مدل سازی بازی 3ds Max را آموزش می دهد: مدل سازی شخصیت، مدل سازی محیط، نقشه برداری. این کتاب نحوه مدل‌سازی، بافت و متحرک کردن شخصیت‌ها و سطوح بازی معتبر را با استفاده از 3ds max پوشش می‌دهد. همانطور که خوانندگان از آموزشی به آموزش دیگر می روند، آنها نمونه کار خود را از کارهای با کیفیت بالا می سازند. دی وی دی حاوی نمونه های بی شماری از موارد داغ و غیرمعمول در مدل سازی سه بعدی و همچنین تصاویر و عکس های پشتیبانی کافی برای ماه ها مشغول نگه داشتن هنرمند نوظهور است. ویژگی ها: -فایل های پروژه گام به گام برای هر فصل -تمام فایل های بافت مربوطه و عکس های منبع مورد استفاده برای ایجاد نقشه های بافت اعمال شده در پروژه های سه بعدی. -اضافی: آسمان پانوراما، اشیاء صحنه کوچک و بسیاری از نقشه ها و مدل های بافت به طوری که هنرمندان می توانند صحنه های کامل را خیلی سریع بدون شروع هر بار از ابتدا ایجاد کنند. عکس‌های استوک رایگانی که هنرمندان می‌توانند در نقشه‌ها، مدل‌ها و صحنه‌های بافت خود استفاده کنند. — نویسنده گاهان یک متخصص حرفه ای و پیشرو در صنعت است. گاهان یکی از اعضای کلیدی یک تیم بازی برنده جوایز است که اخیراً با موفقیت «MotorStorm» پلی استیشن 3 موفق به کسب شماره 1 در ژاپن، اروپا و آمریکا شده است. – تکنیک‌های مدل‌سازی بازی با در نظر گرفتن نمونه کارها بالقوه هنرمند. ببینید مدیران و مدیران هنری به دنبال چه هستند. – ملزومات مدل سازی بازی سه بعدی – شخصیت ها، وسایل نقلیه، دارایی ها و صحنه ها – از جمله نورپردازی و رندر. –DVD شامل نمونه‌های بی‌شماری از موارد داغ و غیرمعمول در مدل‌سازی سه‌بعدی است و همچنین تصاویر و عکس‌های پشتیبانی کافی برای ماه‌ها مشغول نگه داشتن هنرمند نوظهور است.


The book will provide insider tips, traps, and techniques on how to create 3d assets for use in computer games and simulation systems. The book will consist of a series of tutorials, starting with simpler models and moving up to more complex builds. As the book comes to us directly from successful game artists within commercial game development circles (Gahan + contributors) aspiring game artists will also find keen insights on how to get ahead in the game industry, i.e. how to prepare your personal portfolio to provide an edge in this extremely competitive world of game development. The strength of this book is that it teaches all of the important game modeling elements of 3ds Max: character modeling, environment modeling, mapping. The book covers how to model, texture and animate credible game characters and levels using 3ds max. As readers move from tutorial to tutorial, they will be building their own portfolio of high quality work. The DVD contains countless examples of what’s hot and what’s not in 3D modeling and also enough support images and photos to keep the budding artist busy for months; Features: -step-by-step project files for each chapter -all the relevant texture files and source photos used to create the texture maps applied to the 3D projects. -extras: panoramic skies, small scene objects and a many texture maps and models so that artists can create whole scenes very quickly without starting from scratch each time. -royalty free stock photos that artists can use in their own texture maps, models and scenes. –Author Gahan is a seasoned professional and leading industry expert. Gahan is a key member of an award-winning game team recently scoring number 1 hits in Japan, Europe and America with the Playstation 3 smash hit ”MotorStorm”. –Game Modeling techniques offered with artist’s potential portfolio in mind. Find out what Art Directors and Managers are looking for. –Essentials of 3D game modeling covered – Characters, Vehicles, Assets and Scenes – including lighting and rendering. –DVD contains countless examples of what’s hot and what’s not in 3D modeling and also enough support images and photos to keep the budding artist busy for months.

دانلود کتاب «3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید