برنامه نويسي

رابط های کاربری سه بعدی – تئوری و عمل

3D User Interfaces - Theory and Practice

دانلود کتاب 3D User Interfaces – Theory and Practice (به فارسی: رابط های کاربری سه بعدی – تئوری و عمل) نوشته شده توسط «Joseph J. LaViola – Ernst Kruijff – Ryan P. McMahan – Doug A. Bowman – Ivan Poupyrev»


اطلاعات کتاب رابط های کاربری سه بعدی – تئوری و عمل

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley Professional

نویسنده: Joseph J. LaViola – Ernst Kruijff – Ryan P. McMahan – Doug A. Bowman – Ivan Poupyrev

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 920

حجم فایل: 20.34 مگابایت

کد کتاب: 0134034325 , 9780134034324

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب رابط های کاربری سه بعدی – تئوری و عمل

از بازی‌های ویدیویی گرفته تا واقعیت افزوده موبایل، تعامل سه بعدی در همه جا وجود دارد. اما صرفاً انتخاب استفاده از ورودی سه بعدی یا نمایشگرهای سه بعدی کافی نیست: رابط های کاربری سه بعدی (واسط کاربری سه بعدی) باید با دقت طراحی شوند تا تجربه کاربری مطلوبی داشته باشند. رابط‌های کاربر سه بعدی: تئوری و عمل، نسخه دوم  جامع‌ترین مرجع اولیه امروزی برای ساخت رابط‌های کاربری سه بعدی برجسته است. چهار پیشگام در تحقیق و تمرین رابط کاربری سه بعدی، این کتاب را به طور گسترده گسترش داده و به روز کرده اند و آن را به منبع قطعی امروزی برای همه چیزهای مرتبط با تعامل سه بعدی پیشرفته تبدیل کرده اند. این نسخه بسیار فراتر از واقعیت مجازی است و طیف کاملی از برنامه های کاربردی در حال ظهور برای رابط های کاربری سه بعدی را پوشش می دهد و مجموعه ای خارق العاده از تکنیک ها و فناوری های پیشگام را ارائه می دهد. نویسندگان مبانی نظری، تجزیه و تحلیل دستگاه‌ها و تکنیک‌ها، دستورالعمل‌های طراحی تایید شده تجربی و موارد دیگر را ترکیب می‌کنند. در سرتاسر هر فصل، آنها مفاهیم کلیدی را با اجرای مطالعات موردی در مورد بازی، AR موبایل، و عملیات از راه دور ربات نشان می‌دهند.


From video games to mobile augmented reality, 3D interaction is everywhere. But simply choosing to use 3D input or 3D displays isn’t enough: 3D user interfaces (3D UIs) must be carefully designed for optimal user experience. 3D User Interfaces: Theory and Practice, Second Edition is today’s most comprehensive primary reference to building outstanding 3D UIs. Four pioneers in 3D user interface research and practice have extensively expanded and updated this book, making it today’s definitive source for all things related to state-of-the-art 3D interaction. This edition goes far beyond VR, covering the full spectrum of emerging applications for 3D UIs, and presenting an extraordinary array of pioneering techniques and technologies. The authors combine theoretical foundations, analysis of devices and techniques, empirically validated design guidelines, and much more. Throughout each chapter, they illustrate key concepts with running case studies on gaming, mobile AR, and robot teleoperation.

دانلود کتاب «رابط های کاربری سه بعدی – تئوری و عمل»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید