دانلود کتاب 3D Math Primer for Graphics and Game Development (به فارسی: پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی) نوشته شده توسط «Fletcher Dunn – Ian Parberry»
اطلاعات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: A K Peters/CRC Press
نویسنده: Fletcher Dunn – Ian Parberry
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 846 / 830
حجم فایل: 231.23 مگابایت
کد کتاب: 1568817231 , 9781568817231
نوبت چاپ: 2nd Edition
توضیحات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی
این کتاب جذاب، ریاضیات ضروری مورد نیاز برای توصیف، شبیه سازی، و ارائه یک دنیای سه بعدی را ارائه می دهد. نویسندگان با انعکاس تجربه عملی آکادمیک و درون سنگر، به شما می آموزند که چگونه اشیا و موقعیت ها، جهت گیری ها و مسیرهای آنها را به صورت سه بعدی با استفاده از ریاضیات توصیف کنید. این متن مقدمه ای بر ریاضیات برای طراحان بازی، از جمله مبانی فضاهای مختصات، بردارها و ماتریس ها ارائه می دهد. همچنین جهت گیری را در سه بعد، محاسبات و دینامیک، گرافیک و منحنی های پارامتری پوشش می دهد.
This engaging book presents the essential mathematics needed to describe, simulate, and render a 3D world. Reflecting both academic and in-the-trenches practical experience, the authors teach you how to describe objects and their positions, orientations, and trajectories in 3D using mathematics. The text provides an introduction to mathematics for game designers, including the fundamentals of coordinate spaces, vectors, and matrices. It also covers orientation in three dimensions, calculus and dynamics, graphics, and parametric curves.
دانلود کتاب «پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.