دانلود کتاب 3D Math Primer For Graphics and Game Development (به فارسی: پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی) نوشته شده توسط «Fletcher Dunn – Ian Parberry»
اطلاعات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Jones & Bartlett Learning
نویسنده: Fletcher Dunn – Ian Parberry
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 429 / 449
حجم فایل: 7.09 مگابایت
کد کتاب: 1556229119 , 9781556229114
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی
3D Math Primer برای گرافیک و توسعه بازی مفاهیم اساسی ریاضی سه بعدی را پوشش می دهد که به ویژه برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان بازی های رایانه ای مفید است. نویسندگان نظریه ریاضی را به تفصیل مورد بحث قرار می دهند و سپس تفسیر هندسی لازم برای شهودی کردن ریاضیات سه بعدی را ارائه می دهند. کلاسهای C++ کار نحوه پیادهسازی تکنیکها را نشان میدهد و تمرینهای پایان هر فصل به تقویت مفاهیم کمک میکنند. این کتاب مفاهیم اساسی مانند بردارها، فضاهای مختصات، ماتریس ها، تبدیل ها، زوایای اویلر، مختصات همگن، اولیه های هندسی، آزمون های تقاطع و مش های مثلثی را توضیح می دهد. این جهت گیری در سه بعدی را مورد بحث قرار می دهد، از جمله پوشش کامل کواترنیون ها و مقایسه مزایا و معایب تکنیک های مختلف نمایش. این متن کلاسهای C++ را برای موجودیتهای ریاضی و هندسی و چندین کلاس ماتریس مختلف، که هر کدام برای وظایف هندسی خاص طراحی شدهاند، توصیف میکند. همچنین مشتقات کاملی برای همه ماتریس های تبدیل اولیه گنجانده شده است.
دانلود کتاب «پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.