دانلود کتاب 3D Math Primer for Graphics and Game Development (به فارسی: پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی) نوشته شده توسط «Fletcher Dunn – Ian Parberry»
اطلاعات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Pub
نویسنده: Fletcher Dunn – Ian Parberry
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 449
حجم فایل: 22.14 مگابایت
کد کتاب: 1556229119 , 9781556229114
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی
این یک کتاب عالی است. این مسائل بسیار پیچیده ریاضی سه بعدی را با عبارات بسیار ساده با تصاویر عالی توضیح می دهد. این یکی از معدود کتابهای ریاضی است که میتوانم به طور کامل آن را بفهمم و تمام معادلات را در یک مطالعه بخوانم. بسیار نادر است.
من این کتاب را به همه برنامه نویسان گرافیکی، ارشد cs، ee major، برنامه نویس بازی سرگرمی، برنامه نویس آیفون توصیه می کنم. این باید اولین کتابی باشد که باید بخوانید. هر کسی میتواند توابع را در OpenGL یا DirectX فراخوانی کند، اما اینکه بدانیم در زیر آن چه اتفاقی میافتد یا چرا اتفاق میافتد بسیار ضروری است، در غیر این صورت شما “گمشده در فضا” خواهید بود، فضای سه بعدی!!!!
I highly recommend this book, to any graphic programmer, cs major, ee major, hobby game programmer, iPhone developer. This should be the first book you should read. Anyone can call the functions in OpenGL or DirectX but to know what is actaully happening underneath or why it is happenening is very essential , otherwise you will be “Lost in Space”, 3d space!!!!
دانلود کتاب «پرایمر ریاضی سه بعدی برای گرافیک و توسعه بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.