برنامه نويسي

طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics

دانلود کتاب 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics (به فارسی: طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ) نوشته شده توسط «David H. Eberly»


اطلاعات کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: David H. Eberly

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 596

حجم فایل: 74.48 مگابایت

کد کتاب: 1558605932 , 9781558605930

نوبت چاپ: Book & CD-ROM 1st

توضیحات کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

طراحی موتور بازی سه بعدی که اکنون به عنوان یک مرجع ضروری در صنعت بازی تلقی می شود، اولین کتابی است که فراتر از توضیحات اولیه الگوریتم ها است و به طور دقیق فرآیند مهندسی پیچیده مورد نیاز برای طراحی و ساخت یک موتور گرافیکی بلادرنگ برای پشتیبانی از واقع گرایی فیزیکی را نشان می دهد. . الگوریتم‌های سریع‌تر همیشه بر پردازنده‌های سریع‌تر و تکنیک‌های بهینه‌سازی زبان اسمبلی پیروز می‌شوند. با این حال، پیاده‌سازی این الگوریتم‌ها می‌تواند حتی برای برنامه‌نویسان با تجربه نیز چالش‌برانگیز باشد. این کتاب توضیحات دقیق و مشتقاتی از تمام مفاهیم و تکنیک های ضروری ارائه می دهد. ایده ها گام به گام با مثال های کد و تصاویر متعدد آشکار می شوند. اجرای کد منبع در CD-ROM همراه گنجانده شده است تا به شما کمک کند پیشرفت کامل از ایده، به الگوریتم و به کد کار را درک کنید. از آنجایی که الگوریتم‌ها به‌صورت مجزا مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، کد منبع برای یک موتور کامل ارائه شده است تا زمینه‌های حیاتی را برای پیاده‌سازی‌ها فراهم کند. این کتاب و CD-ROM جامع ترین مرجع حرفه ای موجود برای توسعه موتورهای بازی سه بعدی را ارائه می دهد. *طراحی شده برای حرفه ای هایی که در توسعه بازی، شبیه سازی، تجسم علمی یا دنیای مجازی کار می کنند. *نوشته شده توسط مهندس محترم بازی و طراح یک موتور بازی تجاری پیشرو. *به طور کامل الگوریتم هایی را توصیف می کند که به طور کامل در کدهای کاری پیاده سازی شده اند- که کلید نوشتن سریع ترین و کارآمدترین کد ممکن هستند. * کد منبع را برای پلتفرم های Windows 95/98/NT/2000، Linux/Unix و Macintosh ارائه می دهد.


Now considered an essential reference in the game industry, 3D Game Engine Design is the first book to go beyond basic descriptions of algorithms and accurately demonstrate the complex engineering process required to design and build a real-time graphics engine to support physical realism. Faster algorithms will always win out over faster processors and assembly-language optimization techniques. Implementing those algorithms, however, can be a challenge for even experienced programmers. This book provides rigorous explanations and derivations of all the essential concepts and techniques. Ideas are revealed step by step with numerous code examples and illustrations. Source code implementations are included on the companion CD-ROM to help you understand the full progression from idea, to algorithm, to working code. Since algorithms are not used in isolation, the source code for a complete engine is provided to bring crucial context to the implementations. This book and CD-ROM offer the most comprehensive professional reference available for the development of 3D game engines. *Designed for professionals working in game development, simulation, scientific visualization, or virtual worlds. *Written by a respected game engineer and designer of a leading commercial game engine. *Thoroughly describes the algorithms-fully implemented in working code-that are the key to writing the fastest, most efficient code possible. *Provides source code for Windows 95/98/NT/2000, Linux/Unix, and Macintosh platforms.

دانلود کتاب «طراحی موتور بازی سه بعدی: رویکردی عملی برای گرافیک کامپیوتری بلادرنگ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید