برنامه نويسي

مقدمه عملی توسعه بازی سه بعدی

3D Game Development Practical Introduction

دانلود کتاب 3D Game Development Practical Introduction (به فارسی: مقدمه عملی توسعه بازی سه بعدی) نوشته شده توسط «Hill T.»


اطلاعات کتاب مقدمه عملی توسعه بازی سه بعدی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Hill T.

زبان: english

فرمت کتاب: RAR (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار:

حجم فایل: 14.33 مگابایت

توضیحات کتاب مقدمه عملی توسعه بازی سه بعدی

ترزا هیل، 2015. – 480 ص. — ASIN: B00TU8AZQ2.
به انگلیسی. языке.این کتاب خواننده را با مهارت های برنامه نویسی لازم برای توسعه بازی های رایانه ای دو بعدی و سه بعدی آشنا می کند. این کتاب تعدادی از مکانیک‌های رایج بازی را فهرست می‌کند و از طریق مثال‌هایی نشان می‌دهد که چگونه این مکانیک‌ها می‌توانند به یکدیگر متصل شوند تا هم رفتار مورد نیاز را ارائه دهند و هم به بازیکن اجازه دهند تا با عناصر بازی تعامل داشته باشد. علاوه بر این، مجموعه ای از تمرین ها در پایان هر فصل وجود دارد که درک خواننده را از محتوا تقویت می کند. فصل‌ها و بخش‌ها به‌صورت غیرخطی مرتب شده‌اند، که به خواننده اجازه می‌دهد به راحتی از یک فصل به فصل دیگر برود و فقط موضوعات مورد علاقه را انتخاب کند. از آنجایی که برنامه نویسی تمرکز اصلی کتاب است، محتوای دیگری مانند گرافیک سه بعدی ممکن است خیلی ساده به نظر برسد که برای توسعه بازی واقعی مفید باشد. از سوی دیگر، این کد به‌طور منظمی تفسیر و سازماندهی شده است تا بهترین شیوه‌ها را دنبال کند، که آن را قابل استفاده مجدد، به راحتی قابل تغییر و مقیاس‌پذیر برای پروژه‌های واقعی می‌کند. کالیبر، نسخه های دیجیتال ادوبی


Theresa Hill, 2015. — 480 p. — ASIN: B00TU8AZQ2.
На англ. языке.This book introduces the reader to the necessary programming skills necessary to develop 2D and 3D computer games. The book lists a number of common game mechanics, and illustrates through examples how these mechanics can be bound to each other to both give the required behavior and allow the player to interact with game elements. Additionally, there is a set of exercises at the end of each chapter that solidify reader’s understanding of the content. Chapter and sections are arranged in a non-linear way, which allows the reader to go smoothly from one chapter to another picking only topics of interest. Since programming is the main focus of the book, other content such as 3D graphics might look too simple to be useful for real game development. On the other hand, the code is neatly commented and organized to follow the best practices, which make it reusable, easily modifiable, and scalable for real projectsФормат книги совместим с iPAD и Amazon Kindle, на PC открывается многими бесплатными ридерами, например Cool Reader, Calibre, Adobe Digital Editions

دانلود کتاب «مقدمه عملی توسعه بازی سه بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید