دانلود کتاب 2D graphics programming for games (به فارسی: برنامه نویسی گرافیک دو بعدی برای بازی ها) نوشته شده توسط «John Pile Jr.»
اطلاعات کتاب برنامه نویسی گرافیک دو بعدی برای بازی ها
موضوع اصلی: هنر – تاریخ و نقد
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: A K Peters / CRC Press
نویسنده: John Pile Jr.
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 240
حجم فایل: 40.18 مگابایت
کد کتاب: 1466501901 , 9781466501904
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب برنامه نویسی گرافیک دو بعدی برای بازی ها
موفقیت Angry Birds، Peggle و Fruit Ninja ثابت کرده است که می توان تجربه های سرگرم کننده و همه جانبه بازی را در دو بعد ایجاد کرد. علاوه بر این، گرافیک دوبعدی توسعه دهندگان را قادر می سازد تا به سرعت ایده ها و مکانیک ها را با استفاده از منابع کمتری نسبت به سه بعدی، نمونه سازی کنند.
برنامه نویسی گرافیک دوبعدی برای بازی ها یک منبع واحد عمیق برای ایجاد گرافیک های دو بعدی ارائه می دهد که می تواند به راحتی در بسیاری از پلتفرم های بازی، از جمله iOS، اعمال شود. Android، Xbox 360 و PlayStation Suite. نویسنده نه تنها از بازی های ویدیویی بلکه از هنر و فیلم های انیمیشن نیز نمونه هایی را ارائه می دهد.
این کتاب به برنامه نویسان جدید کمک می کند تا مفاهیم و تکنیک های مورد استفاده برای تولید گرافیک های دو بعدی جذاب را بیاموزند. با اصول اولیه شروع می شود و سپس موضوعات مربوط به حرکت و عمق را پوشش می دهد، مانند انیمیشن سلولی، کاشی کاری، و لایه بندی. این متن همچنین گرافیک های پیشرفته را توصیف می کند، از جمله استفاده از سیستم های ذرات، سایه بان ها و spline. نمونه کد در متن و آنلاین به خوانندگان این امکان را می دهد که خط خاصی از کد را در عمل یا همانطور که به کد اطراف آن مربوط می شود ببینند. علاوه بر این، چالشها و پروژههای پیشنهادی خوانندگان را تشویق میکند تا روی مشکلات کار کنند، راهحلها را آزمایش کنند، و کد را سرهم کنند.
این کتاب رنگی پر از ابزارها و ترفندهای عملی، راهنماییهای عمیقی را برای تازهکارها در ساخت گرافیکهای حرفهای و با کیفیت ارائه میدهد. برای بازی ها همچنین رابطه بین برنامه نویسان و هنرمندان را با توضیح اینکه چگونه چالش های هنری و طراحی خاصی را می توان با یک راه حل برنامه ای حل کرد، بهبود می بخشد.
2D Graphics Programming for Games provides an in-depth single source on creating 2D graphics that can be easily applied to many game platforms, including iOS, Android, Xbox 360, and the PlayStation Suite. The author presents examples not only from video games but also from art and animated film.
The book helps new programmers learn the concepts and techniques used to produce appealing 2D graphics. It starts with the basics and then covers topics pertaining to motion and depth, such as cel animation, tiling, and layering. The text also describes advanced graphics, including the use of particle systems, shaders, and splines. Code samples in the text and online allow readers to see a particular line of code in action or as it relates to the code around it. In addition, challenges and suggested projects encourage readers to work through problems, experiment with solutions, and tinker with code.
Full of practical tools and tricks, this color book gives novices in-depth guidance on making professional, high-quality graphics for games. It also improves the relationship between programmers and artists by explaining how certain art and design challenges can be solved with a programmatic solution.
دانلود کتاب «برنامه نویسی گرافیک دو بعدی برای بازی ها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.