دانلود کتاب 2,239 tested secrets for direct marketing success (به فارسی: 2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم) نوشته شده توسط «Denny Hatch – Denison Hatch – Donald R. Jackson»
اطلاعات کتاب 2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: NTC Business Books
نویسنده: Denny Hatch – Denison Hatch – Donald R. Jackson
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1998
حجم فایل: 675 کیلوبایت
کد کتاب: 0844230073 , 9780844230078
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب 2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم
“یک قلب 10 پوندی از شکلات های گودیوا نمی تواند خوشمزه تر و رضایت بخش تر از تکه های آبدار باشد که این گلچین از هوشمندی و خرد بازاریابی مستقیم را پر می کند. آن را آهسته بخوانید. این کتابی است که باید مطالعه کرد، باید چشید و … -البته– بی شرمانه از شما دزدیده می شود. – امیلی سول، نایب رئیس/مدیر خلاقیت در سرتاسر جهان، پیش نویس مستقیم جهانی “چه گنجینه ای برای بازاریابان مستقیم در سراسر جهان!” — باب استون، رئیس بازنشسته استون و آمپر; آدلر “این کتاب چه ایده درخشانی است… برای یادگیری و ارجاع توسط متخصصان و تازه کارها. این کتاب خواندنی عالی و منظم است.” — مارتین بایر “دنی هچ و دان جکسون خدمات بزرگی به صنعت ما انجام دادهاند… هرکسی که این کتاب را بخواند و درسهای آن را به کار گیرد، سود زیادی از آن خواهد برد.” — آرتور میدلتون هیوز، معاون اجرایی ACS، Inc. “آنها یک “راز” را کنار گذاشتند: این کتاب را بخرید.” — بازاریابی موری رافل رافل “هچ و جکسون با 2239 راز آزمایش شده جدید خود برای موفقیت در بازاریابی مستقیم حکومت می کنند. هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد!” — جیم روزنفیلد، رئیس روزنفیلد و amp; همکاران “دنی و دان این کار را انجام داده اند!… مجموعه منحصر به فرد آنها از بهترین اسرار صنعت بازاریابی مستقیم – پوشش رسانه های جایگزین تا خلاقانه و پایگاه های داده… تا طراحی، تحقق و بازاریابی اینترنتی… تا توصیفات و بازاریابی تلفنی، و خیلی بیشتر – برای بازاریابهای باتجربه و تازهکارها به طور یکسان یک معیار ارزشمند خواهد بود. – جان هریسون، رئیس دیمارک، یکی از شرکتهای هارت هنکس «جکسون و هچ دارند. . . مجموعه ای خوانا از قوانین برای ایجاد پاسخ مستقیم و کار تبلیغاتی در هر کسب و کاری سازماندهی کرد.” — هنری آر. “پیت” هوک، ناشر بازنشسته مجله بازاریابی مستقیم “این یکی برای همه ماست . . . چه تازه وارد این کار شده باشید و چه موهایتان خاکستری است، این کتاب ضروری است. . . . قوانینی که هچ و جکسون ارائه می کنند، نتیجه تجربیات برخی از مهم ترین مبتکران در بازاریابی مستقیم است. نتیجه نه تنها ابزار مفیدی است که من اغلب از آن استفاده خواهم کرد، بلکه خلاصه ای از ایده های واقعا بزرگ است!» — جری ریتمن، مدیر اجرایی بنیاد آموزشی بازاریابی مستقیم شیکاگو «من خوشحال شدم که این جلد چیزی بیش از یک معدن طلا است. از ایده ها بیشتر شبیه یک رمان خوب است. برای هر صفحه ای باز کنید، و کنار گذاشتن آن سخت است.” — جیم کابز، رئیس کابز گریگوری پاساوانت
دانلود کتاب «2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.