بازاریابی: تبلیغات

2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم

2,239 tested secrets for direct marketing success

دانلود کتاب 2,239 tested secrets for direct marketing success (به فارسی: 2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم) نوشته شده توسط «Denny Hatch – Denison Hatch – Donald R. Jackson»


اطلاعات کتاب 2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: NTC Business Books

نویسنده: Denny Hatch – Denison Hatch – Donald R. Jackson

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

حجم فایل: 675 کیلوبایت

کد کتاب: 0844230073 , 9780844230078

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب 2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم

“یک قلب 10 پوندی از شکلات های گودیوا نمی تواند خوشمزه تر و رضایت بخش تر از تکه های آبدار باشد که این گلچین از هوشمندی و خرد بازاریابی مستقیم را پر می کند. آن را آهسته بخوانید. این کتابی است که باید مطالعه کرد، باید چشید و … -البته– بی شرمانه از شما دزدیده می شود. – امیلی سول، نایب رئیس/مدیر خلاقیت در سرتاسر جهان، پیش نویس مستقیم جهانی “چه گنجینه ای برای بازاریابان مستقیم در سراسر جهان!” — باب استون، رئیس بازنشسته استون و آمپر; آدلر “این کتاب چه ایده درخشانی است… برای یادگیری و ارجاع توسط متخصصان و تازه کارها. این کتاب خواندنی عالی و منظم است.” — مارتین بایر “دنی هچ و دان جکسون خدمات بزرگی به صنعت ما انجام داده‌اند… هرکسی که این کتاب را بخواند و درس‌های آن را به کار گیرد، سود زیادی از آن خواهد برد.” — آرتور میدلتون هیوز، معاون اجرایی ACS، Inc. “آنها یک “راز” را کنار گذاشتند: این کتاب را بخرید.” — بازاریابی موری رافل رافل “هچ و جکسون با 2239 راز آزمایش شده جدید خود برای موفقیت در بازاریابی مستقیم حکومت می کنند. هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد!” — جیم روزنفیلد، رئیس روزنفیلد و amp; همکاران “دنی و دان این کار را انجام داده اند!… مجموعه منحصر به فرد آنها از بهترین اسرار صنعت بازاریابی مستقیم – پوشش رسانه های جایگزین تا خلاقانه و پایگاه های داده… تا طراحی، تحقق و بازاریابی اینترنتی… تا توصیفات و بازاریابی تلفنی، و خیلی بیشتر – برای بازاریاب‌های باتجربه و تازه‌کارها به طور یکسان یک معیار ارزشمند خواهد بود. – جان هریسون، رئیس دیمارک، یکی از شرکت‌های هارت هنکس «جکسون و هچ دارند. . . مجموعه ای خوانا از قوانین برای ایجاد پاسخ مستقیم و کار تبلیغاتی در هر کسب و کاری سازماندهی کرد.” — هنری آر. “پیت” هوک، ناشر بازنشسته مجله بازاریابی مستقیم “این یکی برای همه ماست . . . چه تازه وارد این کار شده باشید و چه موهایتان خاکستری است، این کتاب ضروری است. . . . قوانینی که هچ و جکسون ارائه می کنند، نتیجه تجربیات برخی از مهم ترین مبتکران در بازاریابی مستقیم است. نتیجه نه تنها ابزار مفیدی است که من اغلب از آن استفاده خواهم کرد، بلکه خلاصه ای از ایده های واقعا بزرگ است!» — جری ریتمن، مدیر اجرایی بنیاد آموزشی بازاریابی مستقیم شیکاگو «من خوشحال شدم که این جلد چیزی بیش از یک معدن طلا است. از ایده ها بیشتر شبیه یک رمان خوب است. برای هر صفحه ای باز کنید، و کنار گذاشتن آن سخت است.” — جیم کابز، رئیس کابز گریگوری پاساوانت


“A 10-pound heart of Godiva chocolates couldn’t possibly be more delicious and satisfying than the juicy nuggets that fill this anthology of direct marketing wit and wisdom. Read it slowly. It’s a book to be studied, to be savored, and–of course–to be unashamedly stolen from.” — Emily Soell, Vice Chairman/Chief Creative Officer Worldwide DraftDirect Worldwide “What a treasure chest for direct marketers around the world!” — Bob Stone, Chairman Emeritus Stone & Adler “What a brilliant idea this book is . . . for learning and reference by professionals and novices alike. It’s a great read, well-organized.” — Martin Baier “Denny Hatch and Don Jackson have done our industry a great service. . . . Anyone who reads this book and puts its lessons to work will profit mightily from it.” — Arthur Middleton Hughes, Executive Vice President ACS, Inc. “They left out one “secret”: Buy this book.” — Murray Raphel Raphel Marketing “Hatch and Jackson rule with their new 2,239 Tested Secrets for Direct Marketing Success. There’s nothing else like it!” — Jim Rosenfield, Chairman Rosenfield & Associates “Denny and Don have done it! . . . Their unique collection of the direct marketing industry’s best secrets–covering alternate media to creative and databases . . . to design, fulfillment and Internet marketing . . . to testimonials and telemarketing, and so much more–will prove to be an invaluable yardstick for seasoned direct marketers and neophytes alike. — John Harrison, President DiMark, a Harte-Hanks Company “Jackson and Hatch have . . . organized a readable anthology of the rules for making direct response and advertising work in any business.” — Henry R. “Pete” Hoke, Publisher Emeritus Direct Marketing Magazine “This one’s for all of us . . . whether you just entered the business or have gray in your hair, this book is a must. . . . The ‘rules’ that Hatch and Jackson provide are the result of the experiences of some of the most important innovators in direct marketing. The result is not only a useful tool which I will use frequently, but a compendium of truly BIG ideas!” — Jerry Reitman, Executive Director Chicago Direct Marketing Educational Foundation “I was delighted to find this volume is more than just a gold mine of ideas. It’s more like a good novel. Open to any page, and it’s hard to put down.” — Jim Kobs, Chairman Kobs Gregory Passavant

دانلود کتاب «2239 راز آزمایش شده برای موفقیت در بازاریابی مستقیم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید