دانلود کتاب 游戏引擎架构 Game Engine Architecture (به فارسی: معماری موتور بازی معماری موتور بازی) نوشته شده توسط «Jason Gregory,译者: 叶劲峰»
اطلاعات کتاب معماری موتور بازی معماری موتور بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: 电子工业出版社
نویسنده: Jason Gregory,译者: 叶劲峰
زبان: chinese
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 800 / 795
حجم فایل: 146.62 مگابایت
کد کتاب: 7121222884 , 9787121222887
توضیحات کتاب معماری موتور بازی معماری موتور بازی
معماری موتور بازی، تئوری و عمل توسعه نرم افزار موتور بازی را پوشش می دهد و موضوعات مختلفی را مورد بحث قرار می دهد. مفاهیم و تکنیک های مورد بحث در این کتاب در استودیوهای بازی سازی دنیای واقعی مانند Electronic Arts و Naughty Dog کاربرد دارند. اگرچه نمونه های استفاده شده در کتاب معمولاً بر اساس برخی فناوری های تخصصی است، دامنه بحث بسیار فراتر از یک موتور یا API واحد است. ارجاعات و استنادها در متن نیز بسیار مفید هستند تا به خواننده اجازه دهند به هر جهت خاصی از روند توسعه بازی ادامه دهد.
معماری موتور بازی برای یک دوره برنامه نویسی بازی در سطح کالج نوشته شده است، اما برای مهندسین نرم افزار، علاقه مندان، برنامه نویسان بازی های خودآموخته و تمرین کنندگان در صنعت بازی نیز مناسب است. با مطالعه معماری موتور بازی، مهندسان بازی با تجربه کمتر می توانند دانش خود را در زمینه فناوری بازی و معماری موتور تثبیت کنند و برنامه نویسان ارشد که در زمینه خاصی تخصص دارند نیز می توانند از مقدمه جامع تر این کتاب بهره مند شوند.
محتوا شامل موارد زیر است:
– معماری نرم افزار C++ در مقیاس بزرگ در توسعه بازی
– ریاضی برای برنامه نویسی بازی لازم است
– ابزارهای توسعه بازی برای اشکال زدایی، کنترل منبع و پروفایل
– سیستم پایه موتور، رندر، برخورد، فیزیک، انیمیشن شخصیت ها، مدل شی جهان بازی و غیره…
معماری موتور بازی، تئوری و عمل توسعه نرم افزار موتور بازی را پوشش می دهد و موضوعات مختلفی را مورد بحث قرار می دهد. مفاهیم و تکنیک های مورد بحث در این کتاب در استودیوهای بازی سازی دنیای واقعی مانند Electronic Arts و Naughty Dog کاربرد دارند. اگرچه نمونه های استفاده شده در کتاب معمولاً بر اساس برخی فناوری های تخصصی است، دامنه بحث بسیار فراتر از یک موتور یا API واحد است. ارجاعات و استنادها در متن نیز بسیار مفید هستند تا به خواننده اجازه دهند به هر جهت خاصی از روند توسعه بازی ادامه دهد.
معماری موتور بازی برای یک دوره برنامه نویسی بازی در سطح کالج نوشته شده است، اما برای مهندسین نرم افزار، علاقه مندان، برنامه نویسان بازی های خودآموخته و تمرین کنندگان در صنعت بازی نیز مناسب است. با مطالعه معماری موتور بازی، مهندسان بازی با تجربه کمتر می توانند دانش خود را در زمینه فناوری بازی و معماری موتور تثبیت کنند و برنامه نویسان ارشد که در زمینه خاصی تخصص دارند نیز می توانند از مقدمه جامع تر این کتاب بهره مند شوند.
محتوا شامل موارد زیر است:
– معماری نرم افزار C++ در مقیاس بزرگ در توسعه بازی
– ریاضی برای برنامه نویسی بازی لازم است
– ابزارهای توسعه بازی برای اشکال زدایی، کنترل منبع و پروفایل
– زیرسیستمهای موتور مانند سیستم اصلی موتور، رندر، برخورد، فیزیک، انیمیشن شخصیتها، مدل شی جهان بازی و غیره.
– موتور بازی چند پلتفرمی
– برنامه نویسی بازی در محیط چند پردازنده ای
– خط لوله کار و پایگاه داده دارایی بازی
《游戏引擎架构》同时涵盖游戏引擎软件开发的理论及实践,并对多方面的题目进行探讨。本书讨论到的概念及技巧实际应用于现实中的游戏工作室,如艺电及顽皮狗。虽然书中采用的例子通常依据一些专门的技术,但是讨论范围远超于某个引擎或API。文中的参考及引用也非常有用,可让读者继续深入游戏开发过程的任何特定方向。
《游戏引擎架构》为一个大学程度的游戏编程课程而编写,但也适合软件工程师、业余爱好者、自学游戏程序员,以及游戏产业的从业人员。通过阅读《游戏引擎架构》,资历较浅的游戏工程师可以巩固他们所学的游戏技术及引擎架构的知识,专注某一领域的资深程序员也能从本书更为全面的介绍中获益。
內容包括:
– 游戏开发中的大规模C++软件架构
– 游戏编程所需的数学
– 供调试、源代码控制及性能剖析的游戏开发工具
– 引擎基础系统、渲染、碰撞、物理、角色动画、游戏世界对象模型等引…
《游戏引擎架构》同时涵盖游戏引擎软件开发的理论及实践,并对多方面的题目进行探讨。本书讨论到的概念及技巧实际应用于现实中的游戏工作室,如艺电及顽皮狗。虽然书中采用的例子通常依据一些专门的技术,但是讨论范围远超于某个引擎或API。文中的参考及引用也非常有用,可让读者继续深入游戏开发过程的任何特定方向。
《游戏引擎架构》为一个大学程度的游戏编程课程而编写,但也适合软件工程师、业余爱好者、自学游戏程序员,以及游戏产业的从业人员。通过阅读《游戏引擎架构》,资历较浅的游戏工程师可以巩固他们所学的游戏技术及引擎架构的知识,专注某一领域的资深程序员也能从本书更为全面的介绍中获益。
內容包括:
– 游戏开发中的大规模C++软件架构
– 游戏编程所需的数学
– 供调试、源代码控制及性能剖析的游戏开发工具
– 引擎基础系统、渲染、碰撞、物理、角色动画、游戏世界对象模型等引擎子系统
– 多平台游戏引擎
– 多处理器环境下的游戏编程
– 工作管道及游戏资产数据库
دانلود کتاب «معماری موتور بازی معماری موتور بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.