دارو

دنیای بدون سرطان: داستان ویتامین B17

World Without Cancer: The Story of Vitamin B17

دانلود کتاب World Without Cancer: The Story of Vitamin B17 (به فارسی: دنیای بدون سرطان: داستان ویتامین B17) نوشته شده توسط «G. Edward Griffin»


اطلاعات کتاب دنیای بدون سرطان: داستان ویتامین B17

موضوع اصلی: دارو

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: G. Edward Griffin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 368 / 187

حجم فایل: 3.21 مگابایت

کد کتاب: 0912986190 , 9780912986197

نوبت چاپ: Revised

توضیحات کتاب دنیای بدون سرطان: داستان ویتامین B17

آقای گریفین شواهدی را ارائه می دهد که نشان می دهد سرطان یک بیماری کمبود مانند اسکوربوت یا پلاگر است که به دلیل فقدان یک ترکیب غذایی ضروری در رژیم غذایی مردان مدرن تشدید می شود. آن ماده ویتامین B17 است. در شکل خالص آن که برای درمان سرطان ساخته شده است، به نام Laetrile شناخته می شود. چرا طب ارتدکس علیه این رویکرد غیر دارویی جنگ کرده است؟ نویسنده معتقد است که پاسخ را نه در علم، بلکه در سیاست می‌توان یافت و بر اساس دستور کار پنهان اقتصادی و قدرت کسانی است که بر تأسیسات پزشکی تسلط دارند. این نسخه جدید کتاب است. این کامل‌ترین و معتبرترین رساله‌ای است که تا به حال در مورد لتریل تولید شده است. این نظریه را توضیح می دهد که بر اساس آن اعتقاد بر این است که Laetrile کار می کند. تاریخچه مورد گنجانده شده است.


Mr. Griffin marshals the evidence that cancer is a deficiency disease like scurvy or pellagra aggravated by the lack of an essential food compound in modem mans diet. That substance is vitamin B17. In its purified form developed for cancer therapy, it is known as Laetrile. Why has orthodox medicine waged war against this non drug approach? The author contends that the answer is to be found, not in science, but in politics and is based upon the hidden economic and power agenda of those who dominate the medical establishment. This is a new edition of the book. It is the most complete and authoritative treatise ever produced on Laetrile. It explains the theory by which Laetrile is believed to work. Case histories are included.

دانلود کتاب «دنیای بدون سرطان: داستان ویتامین B17»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید