دانلود کتاب Women in Business: The Changing Face of Leadership (به فارسی: زنان در تجارت: چهره در حال تغییر رهبری) نوشته شده توسط «Patricia Werhane – Margaret Posig – Lisa Gundry – Laurel Ofstein – Elizabeth Powell»
اطلاعات کتاب زنان در تجارت: چهره در حال تغییر رهبری
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Praeger
نویسنده: Patricia Werhane – Margaret Posig – Lisa Gundry – Laurel Ofstein – Elizabeth Powell
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 216
حجم کتاب: 1 مگابایت
کد کتاب: 9780275994549 , 0275994546
توضیحات کتاب زنان در تجارت: چهره در حال تغییر رهبری
مدیران زن شرکتهای بزرگ هنوز در ایالات متحده کمبود دارند، اما آنها در سالهای اخیر پیشرفتهای زیادی کردهاند و تعداد آنها در حال افزایش است. پاتریشیا ورهان و چهار کارشناس رهبری دیگر با بیست و دو زن برجسته “از جمله مدیران کرافت، بوئینگ و هارلی دیویدسون” مصاحبه کردند تا سبک رهبری خود را آشکار کنند، مؤثرترین شیوه های خود را آشکار کنند و بفهمند که چگونه از سقف شیشه ای عبور کردند. این تجلیل از مدیران ستارگان، دستاوردهای آنها، ارزشها و دیدگاههایی که آنها را هدایت میکند و کمکهایی که به شرکتها و صنایع خود کردهاند را برجسته میکند. علاوه بر لذت بردن از داستانهای جذاب، خوانندگان «هم مرد و هم زن» بینشهایی به دست خواهند آورد که به آنها کمک میکند مدیریت و رهبری بهتری داشته باشند.
علیرغم پیشرفتهای عظیم در وضعیت زنان در تجارت، مدیران عامل زن از 500 شرکت فورچون می توان روی دو دست حساب کرد و کمتر از 15 درصد از صندلی های هیئت مدیره 500 فورچون در اختیار زنان است. با این حال، این آمار دلهره آور پدیده دیگری را تکذیب می کند: کوه یخ سلطه مردان در اتاق هیئت مدیره در حال شکستن و ذوب شدن است. زنان بیشتر و بیشتری در موقعیت های رهبری واقعی قرار می گیرند. و این خیلی زود نیست. با افزایش تنوع نیروی کار، کسب و کارها به خردی نیاز دارند که مدیران زن موفق می توانند ارائه دهند. این کتاب برای تشویق زنان بیشتر به گام برداشتن در بشقاب، داستان های بسیاری از پشتکار و خلاقیت را بیان می کند. اما برای آشکار کردن ویژگیها و ویژگیهای مشترکی که نشاندهنده سبک رهبری است که در تضاد کامل است «در همه ابعاد اصلی، از سبکهای ارتباطی گرفته تا تیمسازی تا مدیریت بحران» و مدل سنتی و مردانه سفیدپوست که بر عملکرد غالب است، عمیقتر میشود. تئوری و آموزش مدیریت در حالی که مردان تمایل دارند رهبران معامله گر باشند، زنانی که در این کتاب معرفی شده اند چیزی کمتر از رهبران الهام بخش و تحول آفرین نیستند. نتیجه، روایتی قاطع، جذاب، تفکربرانگیز و در نهایت توانمند است که به عنوان راهنمای زنانی که اکنون وارد محل کار، پیشرفت و رهبری میشوند و همچنین مردانی که با آنها کار میکنند، خواهد بود.
Female executives of large companies are still in short supply in the U.S., but they have made great strides in recent years and their number is growing. Patricia Werhane and four other leadership experts interviewed twenty-two prominent women—including executives at Kraft, Boeing, and Harley Davidson—to uncover their leadership styles, reveal their most effective practices, and find out how they broke through the glass ceiling. This celebration of stellar executives highlights their achievements, the values and visions that guide them, and the contributions they’ve made to both their companies and industries. Besides enjoying fascinating stories, readers—both men and women—will gain insights that help them manage and lead better.
Despite enormous strides in the status of women in business, female CEOs of Fortune 500 companies can be counted on two hands, and less than 15 percent of Fortune 500 board seats are held by women. These daunting statistics, however, belie another phenomenon: The iceberg of male domination in the boardroom is beginning to break up and melt. More and more women are assuming positions of real leadership. And it’s none too soon. With the increasing diversity of the workforce, businesses need the wisdom successful female executives can offer. To encourage more women to step up to the plate, this book tells many stories of perseverance and inventiveness. But it digs deeper to reveal common qualities and characteristics that reflect a style of leadership that is in stark contrast—in every major dimension, from communication styles to team building to crisis management—to the traditional, white-male model that has dominated practice, theory, and management education. While men tend to be transactional leaders, the women profiled in this book are nothing less than inspiring, transformational leaders. The result is an incisive, engaging, thought-provoking, and ultimately empowering narrative that will serve as a guide for women now entering, progressing, and leading in the workplace—as well as the men with whom they work.
دانلود کتاب «زنان در تجارت: چهره در حال تغییر رهبری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.