مدیریت

چرا برخی از شرکت ها از یک بحران قوی تر و بهتر بیرون می آیند: 7 درس ضروری برای زنده ماندن از فاجعه

Why Some Companies Emerge Stronger and Better from a Crisis: 7 Essential Lessons for Surviving Disaster

دانلود کتاب Why Some Companies Emerge Stronger and Better from a Crisis: 7 Essential Lessons for Surviving Disaster (به فارسی: چرا برخی از شرکت ها از یک بحران قوی تر و بهتر بیرون می آیند: 7 درس ضروری برای زنده ماندن از فاجعه) نوشته شده توسط «Ian I. Mitroff»


اطلاعات کتاب چرا برخی از شرکت ها از یک بحران قوی تر و بهتر بیرون می آیند: 7 درس ضروری برای زنده ماندن از فاجعه

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AMACOM

نویسنده: Ian I. Mitroff

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 1008 کیلوبایت

کد کتاب: 0814408508 , 9780814408506

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب چرا برخی از شرکت ها از یک بحران قوی تر و بهتر بیرون می آیند: 7 درس ضروری برای زنده ماندن از فاجعه

بین برنامه ریزی تداوم کسب و کار و مدیریت بحران تفاوت اساسی وجود دارد. حتی یک برنامه عملیاتی کامل هم برای آماده کردن شرکت برای عبور از یک بحران با قدرت و اعتماد به نفس کمی انجام می دهد. به گفته ایان میتروف، بحران‌ها اکنون می‌توانند (و خواهند شد) با فراوانی، پیچیدگی و قدرت مخرب بی‌سابقه‌ای به وجود بیایند، زیرا آنچه زمانی نادر بود اکنون عادی شده است: تروریسم، حملات سایبری، کلاهبرداری در مقیاس بزرگ، و آدم‌ربایی. این کتاب کاملاً به موقع 7 شایستگی را ارائه می دهد که شرکت ها باید برای مقابله با آنچه اکنون یک قطعیت مجازی است توسعه دهند. میتروف چگونگی پرورش «ضریب هوشی» متفاوت را از انعطاف پذیری عاطفی و حل خلاقانه مشکلات گرفته تا مهارت های سیاسی و اجتماعی حیاتی و موارد دیگر را تشریح می کند. به همان اندازه مهم است که طرحی برای ادغام این ایده‌آل‌های گسترده در عمل روزمره و در نهایت فراتر رفتن از بحران برای در آغوش گرفتن جهان، هر چقدر هم که تغییر کند، مهم است. این کتاب پرشور، عاقلانه و کاربردی است که در واقع به سازمان ها کمک می کند تا قوی تر و بهتر شوند.


There is a fundamental difference between business continuity planning and crisis management. Even a complete operational plan does little to prepare a company to come through a crisis with strength and confidence. According to Ian Mitroff, crises can (and will) now arise with unprecedented frequency, complexity, and destructive power, as what was once rare is now the norm: terrorism, cyberattacks, large-scale fraud, and kidnappings. This all-too-timely book presents 7 competencies that companies must develop in order to deal with what is now a virtual certainty. Mitroff outlines how to foster different “IQs,” ranging from emotional resiliency and creative problem-solving to crucial political and social skills and more. Equally important is a blueprint for integrating these far-reaching ideals into daily practice, and finally moving beyond the crisis to embrace the world, however changed it may be. Filled with examples drawn from scores of interviews conducted both after 9/11 and during Mitroff’s 25-year career in crisis management, this is a passionate, wise, and practical book that will indeed help organizations become stronger and better.

دانلود کتاب «چرا برخی از شرکت ها از یک بحران قوی تر و بهتر بیرون می آیند: 7 درس ضروری برای زنده ماندن از فاجعه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید