مهندسی

بازی‌های جنگی: تاریخچه جنگ روی کاغذ

War Games: A History of War on Paper

دانلود کتاب War Games: A History of War on Paper (به فارسی: بازی‌های جنگی: تاریخچه جنگ روی کاغذ) نوشته شده توسط «Philipp von von Hilgers – Ross Benjamin»


اطلاعات کتاب بازی‌های جنگی: تاریخچه جنگ روی کاغذ

موضوع اصلی: مهندسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Philipp von von Hilgers – Ross Benjamin

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 240 / 235

حجم فایل: 2.63 مگابایت

کد کتاب: 0262016974 , 9780262016971

توضیحات کتاب بازی‌های جنگی: تاریخچه جنگ روی کاغذ

برای قرن‌ها، هم متفکران ریاضی و هم متفکران نظامی از سناریوهای بازی‌مانند برای آزمایش دیدگاه‌های خود در مورد تسلط بر دنیای پیچیده از طریق عملیات نمادین استفاده می‌کنند. در پایان جنگ جهانی اول، گفتمان ریاضی و نظامی در آلمان به طور همزمان بازی را به عنوان یک مفهوم سازنده کشف کرد. ریاضیات و استراتژی نظامی در جنگ جهانی دوم زمانی که ریاضیدانان زمینه های عملیاتی را طراحی کردند به هم نزدیک شدند. در این کتاب، فیلیپ فون هیلگرز تئوری و عمل بازی‌های جنگی را در طول تاریخ بررسی می‌کند، از تخته‌های بازی قرون وسطایی، که روی کاغذ پوست گرفته شده تا تمرین‌های نقشه کاغذی رایش سوم. فون هیلگرز چگونگی و چرایی پیدایش بازی‌های جنگی را در نظر می‌گیرد: چرا متفکران ریاضی و نظامی شبیه‌سازی‌هایی از یکی از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین فعالیت‌های انسانی روی زمین ایجاد کردند. فون هیلگرز با ریتموماکیا قرون وسطایی یا نبرد اعداد شروع می‌کند، سپس ایده‌های مربوط به جنگ و بازی‌ها را در دوره باروک بازسازی می‌کند. او نقش بازی جنگی تاکتیکی جورج لئوپولد فون ریسویتس را در پروس قرن نوزدهم بررسی می‌کند و خود مصنوع را توصیف می‌کند: یک میز روی تخته بازی با کشوهایی برای وسایل بازی. او تأکید کلاوزویتز بر «مه جنگ» و عنصر همراه آن غیرقابل محاسبه را توضیح می‌دهد، مشارکت متفکرانی مانند کلاوزویتس، لایب‌نیتس، ویتگنشتاین و فون نویمان را بررسی می‌کند و بازی‌های جنگی ارتش آلمان را بین دو جنگ جهانی بررسی می‌کند. بودریار اعلام کرد که این عصر شبیه سازها است. بازی‌های جنگی برعکس شبیه‌سازی‌هایی هستند که در مجازی بودن مطلق گنجانده نشده‌اند.


For centuries, both mathematical and military thinkers have used game-like scenarios to test their visions of mastering a complex world through symbolic operations. By the end of World War I, mathematical and military discourse in Germany simultaneously discovered the game as a productive concept. Mathematics and military strategy converged in World War II when mathematicians designed fields of operation. In this book, Philipp von Hilgers examines the theory and practice of war games through history, from the medieval game boards, captured on parchment, to the paper map exercises of the Third Reich. Von Hilgers considers how and why war games came to exist: why mathematical and military thinkers created simulations of one of the most unpredictable human activities on earth. Von Hilgers begins with the medieval rythmomachia, or Battle of Numbers, then reconstructs the ideas about war and games in the baroque period. He investigates the role of George Leopold von Reiswitz’s tactical war game in nineteenth-century Prussia and describes the artifact itself: a game board–topped table with drawers for game implements. He explains Clausewitz’s emphasis on the “fog of war” and the accompanying element of incalculability, examines the contributions of such thinkers as Clausewitz, Leibniz, Wittgenstein, and von Neumann, and investigates the war games of the German military between the two World Wars. Baudrillard declared this to be the age of simulacra; war games stand contrariwise as simulations that have not been subsumed in absolute virtuality.

دانلود کتاب «بازی‌های جنگی: تاریخچه جنگ روی کاغذ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید