کامپیوترها

راهنمای برنامه نویسی ولکان راهنمای رسمی یادگیری ولکان (OpenGL)

Vulkan Programming Guide  The Official Guide to Learning Vulkan (OpenGL)

دانلود کتاب Vulkan Programming Guide The Official Guide to Learning Vulkan (OpenGL) (به فارسی: راهنمای برنامه نویسی ولکان راهنمای رسمی یادگیری ولکان (OpenGL)) نوشته شده توسط «Graham Sellers – John Kessenich»


اطلاعات کتاب راهنمای برنامه نویسی ولکان راهنمای رسمی یادگیری ولکان (OpenGL)

موضوع اصلی: کامپیوتر – گرافیک و طراحی کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Addison-Wesley

نویسنده: Graham Sellers – John Kessenich

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 792

حجم فایل: 17.22 مگابایت

توضیحات کتاب راهنمای برنامه نویسی ولکان راهنمای رسمی یادگیری ولکان (OpenGL)

راهنمای و مرجع برنامه‌نویس قطعی Vulkan™: تسلط بر مشخصات نسل بعدی برای گرافیک‌های چند پلتفرمی نسل بعدی مشخصات OpenGL، Vulkan، از ابتدا دوباره طراحی شده است و به برنامه‌ها کنترل مستقیم شتاب GPU را برای عملکرد بی‌سابقه و قابلیت پیش‌بینی می‌دهد. . راهنمای برنامه نویسی Vulkan™ مرجع ضروری و معتبر این استاندارد جدید برای برنامه نویسان گرافیکی با تجربه در تمام محیط های Vulkan است. Graham Sellers سرب Vulkan API (با مشارکت رهبر زبان جان Kessenich) مقدمه‌های غنی از نمونه‌هایی را برای Vulkan API قابل حمل و زبان سایه‌زنی جدید SPIR-V ارائه می‌کند. نویسنده Vulkan، اهداف آن و مفاهیم کلیدی چارچوب‌بندی API آن را معرفی می‌کند و یک سیستم رندر پیچیده را ارائه می‌کند که هم منحصر به فرد بودن Vulkan و هم قدرت استثنایی آن را نشان می‌دهد. شما پوشش معتبری از موضوعات مختلف از طراحی گرفته تا حافظه و threading تا محاسبات شیدرها را خواهید دید. نویسنده به ویژه نحوه رسیدگی به وظایفی مانند همگام‌سازی، زمان‌بندی و مدیریت حافظه را که اکنون مسئولیت توسعه‌دهنده است، نشان می‌دهد. راهنمای برنامه‌نویسی Vulkan تکنیک‌های توسعه سه بعدی قدرتمند را برای زمینه‌هایی از بازی‌های ویدیویی گرفته تا تصویربرداری پزشکی، و رویکردهای پیشرفته برای حل مسائل محاسباتی علمی چالش برانگیز معرفی می‌کند. چه در حال ارتقاء از OpenGL باشید و چه برای اولین بار به APIهای گرافیکی استاندارد باز می‌روید، این راهنما به شما کمک می‌کند نتایج و عملکرد مورد نظر خود را دریافت کنید.


The Definitive Vulkan™ Developer’s Guide and Reference: Master the Next-Generation Specification for Cross-Platform Graphics The next generation of the OpenGL specification, Vulkan, has been redesigned from the ground up, giving applications direct control over GPU acceleration for unprecedented performance and predictability. Vulkan™ Programming Guide is the essential, authoritative reference to this new standard for experienced graphics programmers in all Vulkan environments. Vulkan API lead Graham Sellers (with contributions from language lead John Kessenich) presents example-rich introductions to the portable Vulkan API and the new SPIR-V shading language. The author introduces Vulkan, its goals, and the key concepts framing its API, and presents a complex rendering system that demonstrates both Vulkan’s uniqueness and its exceptional power. You’ll find authoritative coverage of topics ranging from drawing to memory, and threading to compute shaders. The author especially shows how to handle tasks such as synchronization, scheduling, and memory management that are now the developer’s responsibility. Vulkan™ Programming Guide introduces powerful 3D development techniques for fields ranging from video games to medical imaging, and state-of-the-art approaches to solving challenging scientific compute problems. Whether you’re upgrading from OpenGL or moving to open-standard graphics APIs for the first time, this guide will help you get the results and performance you’re looking for.

دانلود کتاب «راهنمای برنامه نویسی ولکان راهنمای رسمی یادگیری ولکان (OpenGL)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید