برنامه نویسی: بازی

طراحی نهایی بازی: ساخت جهان های بازی

Ultimate Game Design: Building Game Worlds

دانلود کتاب Ultimate Game Design: Building Game Worlds (به فارسی: طراحی نهایی بازی: ساخت جهان های بازی) نوشته شده توسط «Tom Meigs»


اطلاعات کتاب طراحی نهایی بازی: ساخت جهان های بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill Osborne Media

نویسنده: Tom Meigs

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 369

حجم فایل: 6.59 مگابایت

کد کتاب: 0072228997 , 9780072228991

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی نهایی بازی: ساخت جهان های بازی

مملو از نکات و تکنیک های طراحان کهنه کار بازی در سونی، بلیزارد، دیزنی، لوکاس آرتس، اکتیویژن، 3DO و بسیاری دیگر! با استفاده از تکنیک های تخصصی شرح داده شده در این، محیط های بازی جذابی را با شخصیت ها و اشیاء متحرک غنی برنامه ریزی، طراحی و ایجاد کنید. منبع بی نظیر تام میگز، توسعه‌دهنده کهنه‌کار بازی، پایه‌های طراحی بازی، از جمله پیش‌بینی، سطح‌بندی و چیدمان، نورپردازی، بافت‌دهی، اسکریپت‌نویسی رفتار و استفاده از ذرات را پوشش می‌دهد و هر مرحله از توسعه و طراحی بازی را به تفصیل توضیح می‌دهد. هر فصل دارای یک مصاحبه عمیق با یک متخصص صنعت بازی و همچنین مطالعه موردی بر اساس تجربیات دنیای واقعی تام در کار بر روی بازی‌های پلی استیشن سونی و پروژه‌های مختلف دیگر است. به‌علاوه، توصیه‌های گران‌قیمتی در مورد نحوه ورود به صنعت بازی‌سازی اکنون با جزئیات در مورد انواع مختلف مشاغل موجود دریافت خواهید کرد. * یک فرآیند پیش نمایش جامع برای پروژه بازی خود ایجاد کنید * نقشه های توپوگرافی و نقشه های مرجع برای برنامه ریزی و چیدمان سطح ایجاد کنید * صحنه های بازی خود را با نورپردازی، بافت، ذرات، جلوه ها و صدا بسازید * بازیگران، وسایل، و آیتم ها را قرار دهید و آهنگ های خاص را تنظیم کنید. جزئیات دوربین * درباره طراحی بازی بر اساس ژانر بیاموزید – ورزش، مبارزه، RTS، نقش آفرینی، FPS، sims، MMOG و موارد دیگر * رویدادهای اکشن اسکریپت را با استفاده از جاوا اسکریپت، ویژوال بیسیک، پایتون، پرل، و ابزارهای دیگر توسعه دهید و بازی ها را طراحی کنید برای دستگاه‌های بی‌سیم از جمله رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه * یک حلقه تست را اجرا کنید * یاد بگیرید چگونه از اشتباهات اجتناب کنید و خود را برای موفقیت آماده کنید


Filled with tips and techniques from veteran game designers at Sony, Blizzard, Disney, LucasArts, Activision, 3DO, and many others!Plan, design, and create enthralling game environments complete with richly animated characters and objects by applying the expert techniques described in this one-of-a-kind resource. Veteran game developer Tom Meigs covers the foundations of game design, including previsualization, level stubbing and layout, lighting, texturing, behavior scripting, and using particles, and explains in detail each stage of game development and design. Each chapter features an in-depth interview with a game industry expert as well as case a study based on Tom’s real-world experiences working on Sony PlayStation games and various other projects. Plus, you’ll get priceless advice on how to get into the game development industry now with details on the different types of jobs available. * Develop a comprehensive previsualization process for your game project * Create topographic maps and reference drawings for level planning and layout * Build up your game scenes with lighting, texturing, particles, effects, and audio * Place actors, props, and items and tune specific camera details * Learn about game design by genre – sports, fighting, RTS, role-playing, FPS, sims, MMOG, and others * Script action events using JavaScript, Visual Basic, Python, Perl, and other tools * Develop and design games for wireless devices including PDAs and mobile phones * Implement a testing loop * Learn how to avoid mistakes and set yourself up for success

دانلود کتاب «طراحی نهایی بازی: ساخت جهان های بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید