کتاب الکترونیکی

علم تأثیر: چگونه در 8 دقیقه یا کمتر، هر کسی را به «بله» گفتن وادار کنیم!

دانلود کتاب The Science of Influence: How to Get Anyone to Say “Yes” in 8 Minutes or Less! (به فارسی: علم تأثیر: چگونه در 8 دقیقه یا کمتر، هر کسی را به «بله» گفتن وادار کنیم!) نوشته شده توسط «Kevin Hogan»


اطلاعات کتاب علم تأثیر: چگونه در 8 دقیقه یا کمتر، هر کسی را به «بله» گفتن وادار کنیم!

موضوع اصلی: علمی-محبوب

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wiley

نویسنده: Kevin Hogan

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 256

حجم کتاب: 3 مگابایت

کد کتاب: 9780471670513 , 0471670510

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب علم تأثیر: چگونه در 8 دقیقه یا کمتر، هر کسی را به «بله» گفتن وادار کنیم!

این یکی از دردناک‌ترین کتاب‌های خودیاری است که من در آن جستجو کرده‌ام، زیرا صفحه به صفحه چیزی جز وعده‌های هولناکی که هرگز برآورده نشده‌اند، خود تبلیغی، و فقط نوشتن بد نیست. به عنوان مثال، در فصل 1، آقای هوگان می گوید: “من می خواهم سه راه برای تغییر با شما در میان بگذارم که هیچ کس نمی خواهد شما در مورد آنها بدانید.” کنجکاو و هیجان زده؟ من بودم. و آن سه راه چه بود؟ 1. چگونه به دیگران ظاهر می شوید (وای!) 2. جایی که هستید (مردم در کلیسا متفاوت عمل می کنند سپس وقتی تنها هستند، شما نمی گویید آقای هوگان!) و 3. خوب، آقای هوگان ارائه نمی دهد. راه سوم؛ شاید آن «دیگران» هم به سراغ او رفته اند.
مثال دیگر: چ. 12: آقای هوگان می گوید که گروه های متمرکز کار نمی کنند. چرا؟ زیرا “تمام تحقیقات نشان می دهد که گروه های متمرکز کار نمی کنند.” اما آقای هوگان به شما کمک خواهد کرد: “یک جایگزین وجود دارد: اگر نیاز به دانستن دارید، با من تماس بگیرید.” و اینجا فکر کردم که کتاب را برای همین می خریدم.
مثال آخر: چ. 5. “هفت راه برای افزایش اعتبار: 1. ارتباط روانی باشید؛ 2. دوست داشتنی باشید؛ 3…” درخشان. اساساً، آقای هوگان این کتاب را در میان صدها کتاب دیگر (و سی دی های هفتگی اش، که به شما می گوید در هر 10 صفحه یا بیشتر بخرید) نوشت تا به مردم بگوید که برای افزایش فروش خود، باید فروشنده بهتری شوید. تنها بخشی از کتاب که ارزش یک نی را دارد، زمانی است که او می دزدد، اشتباه می کند، به 6 اصل تأثیرگذاری از تأثیر استناد می کند: روانشناسی متقاعدسازی (ضرورت های کسب و کار کالینز) [که او در کتابشناسی خود به آن استناد نمی کند…]، احتمالاً بهترین و تنها کتاب ارزش خواندن در موضوع تأثیر


This is one of the most painful self-help books I’ve trudged through because page after page contains nothing but heady promises never fulfilled, self-promotion, and just bad writing. For example, in Chapter 1, Mr. Hogan says: “I want to share with you three ways to change that no one wants you to know about.” Curious and excited? I was. And what were those three ways? 1. how you appear to others (wow!) 2. where you are (people act differently in church then they do when alone, you don’t say Mr. Hogan!) and 3. well, Mr. Hogan does not provide the third way; maybe those “others” got to him too.
Another example: Ch. 12: Mr. Hogan says that focus groups don’t work. Why? Because “all the research shows that focus groups don’t work.” But Mr. Hogan will help you out: “There is an alternative: if you need to know, contact me.” And here I thought that’s what I was buying the book for.
A final example: Ch. 5. “Seven Ways to Increase Your Credibility: 1. be a fluid communicator; 2. be likable; 3….” Brilliant. Basically, Mr. Hogan wrote this book, among hundreds of others (& his weekly CDs, which he tells you to buy at every 10 pages or so) to tell people that to increase your sales, you need to become a better salesperson. The only part of the book worth a straw is when he steals, err, cites to the 6 principles of influence from Influence: The Psychology of Persuasion (Collins Business Essentials) [which he does not cite in his bibliography…], probably the best and only book worth reading on the subject of influence.

دانلود کتاب «علم تأثیر: چگونه در 8 دقیقه یا کمتر، هر کسی را به «بله» گفتن وادار کنیم!»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.