کتاب الکترونیکی

تصویر دوریان گری – اسکار وایلد

The Picture of Dorian Gray - Oscar Wilde

دانلود کتاب The Picture of Dorian Gray – Oscar Wilde (به فارسی: تصویر دوریان گری – اسکار وایلد) نوشته شده توسط «Oscar Wilde»


اطلاعات کتاب تصویر دوریان گری – اسکار وایلد

موضوع اصلی: خارجی: انگلیسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Book Jungle

نویسنده: Oscar Wilde

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 31

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 1604244674

توضیحات کتاب تصویر دوریان گری – اسکار وایلد

باسیل هالوارد، هنرمند، با دوریان گری آشنا می شود و پرتره او را می کشد. این هنرمند به قدری شیفته زیبایی دوریان است که شروع به باور می کند که این دلیل کیفیت هنر اوست. دوریان متقاعد می شود که زیبایی بسیار مهم است و آرزو می کند که پرتره او به جای او پیر شود. مواظب آنچه که آرزو دارید باشید! هر بار که دوریان مرتکب گناهی می شود، پرتره او پیر می شود و به او نشان می دهد که چه اتفاقی برای روحش می افتد.


Basil Hallward, an artist, meets Dorian Gray and paints his portrait. The artist is so infatuated with Dorian’s beauty that he begins to believe it is the reason for his quality of art. Dorian becomes convinced that beauty is all-important and wishes his portrait could age instead of him. Beware of what you have wish for! Each time Dorian commits a sin his portrait ages, showing him what is happening to his soul.

دانلود کتاب «تصویر دوریان گری – اسکار وایلد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.