دانلود کتاب The Graphic Designer’s and Illustrator’s Guide to Marketing and Self-Promotion (به فارسی: راهنمای طراحان گرافیک و تصویرگر برای بازاریابی و خود تبلیغی) نوشته شده توسط «Maria Piscopo»
اطلاعات کتاب راهنمای طراحان گرافیک و تصویرگر برای بازاریابی و خود تبلیغی
موضوع اصلی: کسب و کار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Allworth Press
نویسنده: Maria Piscopo
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 110
حجم کتاب: 8 مگابایت
کد کتاب: 1581153635
نوبت چاپ: 1st
توضیحات کتاب راهنمای طراحان گرافیک و تصویرگر برای بازاریابی و خود تبلیغی
این کتاب با ارائه راهنمای عمیق به آخرین روندهای صنعت، فناوری ها و اسرار تجاری بازاریابی، به طراحان و تصویرگران کمک می کند تا یک سیستم بازاریابی پیچیده و خود تبلیغی را برای موفقیت طولانی مدت ایجاد و پیاده سازی کنند. دستورالعمل های گام به گام در مورد موضوعاتی مانند یافتن مشتریان جدید (یا بهتر)، ارائه نمونه کارها و موارد دیگر ارائه شده است. مصاحبه با مشتریان واقعی و مطالعات موردی هر موضوع را زنده می کند.
دانلود کتاب «راهنمای طراحان گرافیک و تصویرگر برای بازاریابی و خود تبلیغی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.