کتاب الکترونیکی

اخلاق تدریس: کتاب موردی

The Ethics of Teaching: A Casebook

دانلود کتاب The Ethics of Teaching: A Casebook (به فارسی: اخلاق تدریس: کتاب موردی) نوشته شده توسط «Patricia Keith-Spiegel – Jr. Whitley Bernard E. – Deborah Ware Balogh – David V. Perkins – Arno F. Wittig»


اطلاعات کتاب اخلاق تدریس: کتاب موردی

موضوع اصلی: تحصیلات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Psychology Press

نویسنده: Patricia Keith-Spiegel – Jr. Whitley Bernard E. – Deborah Ware Balogh – David V. Perkins – Arno F. Wittig

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 289

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 080584063X , 9780805840636

نوبت چاپ: 2

توضیحات کتاب اخلاق تدریس: کتاب موردی

Ethics of Teaching بحثی صریح در مورد معضلات اخلاقی که اغلب با آن مواجه می‌شویم در محیط‌های آموزشی و همچنین نکاتی در مورد چگونگی اجتناب از این مشکلات و نحوه برخورد با آن‌ها در زمان وقوع ارائه می‌دهد. هدف برانگیختن بحث و افزایش آگاهی اساتید در مورد مسائل اخلاقی است. معضلات اخلاقی به‌عنوان سناریوهای موردی کوتاه و درگیرکننده ارائه می‌شوند، که اکثر آنها بر اساس موقعیت‌های واقعی هستند تا محرک‌های واقعی‌تر و جالب‌تری برای تأمل فردی و بحث گروهی ارائه کنند. این سناریوها فرصتی را برای در نظر گرفتن پیچیدگی‌های ظریف ذاتی در زمینه‌های اجتماعی و روان‌شناختی که در آن تعاملات معلم و دانش‌آموز رخ می‌دهد و تأثیرات این پیچیدگی‌ها بر تصمیم‌گیری اخلاقی ارائه می‌دهد. هر مورد با تجزیه و تحلیل و مشاوره دقیق دنبال می شود. 195 مورد کتاب در 22 فصل گروه بندی شده است که موضوعاتی مانند ارائه ها و تکالیف بحث برانگیز کلاس درس، روش های آزمون و نمره دهی قابل بحث، تعامل مشکل ساز دانشجو و استاد، روابط دو نقشی با دانشجویان، درگیری های دانشگاهی، مدیریت دانش آموزان بسیار دشوار، و رازداری را نشان می دهد. دوراهی ها The Ethics of Teaching: A Casebook، ویرایش دوم: *روی “مناطق خاکستری” اخلاقی که معمولاً با آنها مواجه می شوند تمرکز می کند که راه حل روشنی ندارند. *شامل سوالاتی برای تحریک بحث درباره مسائل اخلاقی مرتبط است. * با فصلی در مورد پیشگیری، راهنمایی همتایان و مداخله به پایان می‌رسد. و *به عنوان “خواندن اختصاصی” عالی برای تحریک بحث گروهی در کارگاه های آموزشی و برنامه های توسعه دانشکده عمل می کند. چاپ اول این کتاب با جمع آوری انواع موقعیت های آموزشی که معمولاً در محیط های کالج و دانشگاه رخ می دهد، تکامل یافت. نویسندگان سپس پاسخ‌هایی را به موقعیت‌ها ایجاد کردند و موارد و پاسخ‌ها را به بازبینان تعدادی از بخش‌ها در سراسر کشور ارسال کردند. در نتیجه، اکثریت قریب به اتفاق موارد «بدون نظم و انضباط» هستند. نسخه دوم موارد جدید بسیاری را برای بازتاب روندها و رویدادهای اخیر مرتبط با اخلاق آکادمیک ارائه می‌کند. برای تحریک بحث و تشریح بیشتر مسائل، سؤالاتی اضافه شد. اخلاق تدریس: کتاب موردی برای اساتید دانشکده و دانشگاه، دستیاران فارغ التحصیل و مدیرانی که در کارگاه‌ها، دوره‌های دستیار تدریس فارغ‌التحصیل، و توسعه دانشکده و برنامه‌های جدید جهت‌گیری اعضای هیئت علمی شرکت دارند، ایده‌آل است. در نتیجه توسعه بین رشته ای این کتاب، برای اعضای هیئت علمی طیف وسیعی از رشته ها مفید خواهد بود.


The Ethics of Teaching provides a frank discussion of the most frequently encountered ethical dilemmas that can arise in educational settings, as well as tips on how to avoid these predicaments and how to deal with them when they do occur. The goal is to stimulate discussion and raise faculties’ consciousness about ethical issues. Ethical dilemmas are presented as short, engaging case scenarios, most of which are based on actual situations, so as to furnish more realistic and interesting stimuli for individual reflection and group discussion. These scenarios offer the opportunity to consider the subtle complexities inherent in the social and psychological contexts in which educator-student interactions occur and the effects of those complexities on ethical decision making. Each case is followed by a detailed analysis and advice. The book’s 195 cases are grouped into 22 chapters representing topics, such as the controversial classroom presentations and assignments, debatable testing and grading practices, problematic student-faculty interactions, dual-role relationships with students, collegial conflicts, managing very difficult students, and confidentiality dilemmas. The Ethics of Teaching: A Casebook, Second Edition: *focuses on commonly encountered ethical ”gray areas” that have no clear solution; *includes questions to stimulate discussion of related ethical issues; *concludes with a chapter on prevention, peer mentoring, and intervention; and *serves as excellent ”assigned reading” to stimulate group discussion in teaching workshops and faculty development programs. The first edition of this book evolved by collecting a variety of teaching situations that commonly occur in college and university settings. The authors then created responses to the situations and circulated both the cases and the responses to reviewers from a number of departments across the country. As a result, the vast majority of the cases are ”discipline free.” The second edition features many new cases to reflect recent trends and events related to academic ethics. Questions were added to stimulate discussion and to further elaborate the issues. The Ethics of Teaching: A Casebook is ideal for college and university faculty, graduate assistants, and administrators involved in workshops, graduate teaching assistant courses, and faculty development and new faculty orientation programs. As a result of the book’s cross-disciplinary development, it will be beneficial to faculty from a broad spectrum of disciplines.

دانلود کتاب «اخلاق تدریس: کتاب موردی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.