دانلود کتاب The Effects of Framing in Gamification: A Study of Failure (به فارسی: اثرات قاب بندی در گیمیفیکیشن: مطالعه شکست) نوشته شده توسط «Florian Brühlmann (auth.)»
اطلاعات کتاب اثرات قاب بندی در گیمیفیکیشن: مطالعه شکست
موضوع اصلی: علوم (عمومی)
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: Florian Brühlmann (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 77
حجم فایل: 1.55 مگابایت
کد کتاب: 3658169265 , 9783658169268
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب اثرات قاب بندی در گیمیفیکیشن: مطالعه شکست
نویسنده نشان میدهد که – برخلاف یافتههای Lieberoth (2015) – چارچوببندی ساده یک فعالیت به عنوان یک بازی، انگیزه درونی شرکتکنندگان را در یک کار دشوار پازل افزایش نمیدهد. علاوه بر این، برای شرکتکنندگانی که در پازل شکست خوردهاند، از نظر انگیزه درونی تفاوتی نمیکند که به عنوان یک کار، یک کار معنادار، یک بازی یا آزمون تواناییهای شناختی در نظر گرفته شود. با این حال، ارزش درک شده از فعالیت و رضایت از نیاز به خودمختاری به عنوان پیشبینیکنندههای مهم برای تکمیل دورهای اضافی کار شناسایی شد. این امر از اهمیت داوطلبانه بودن و معنی دار بودن کار برای درگیر نگه داشتن مردم در گیمیفیکیشن حمایت می کند.
The author shows that – contradicting the findings of Lieberoth (2015) – simply framing an activity as a game does not increase intrinsic motivation of the participants in a difficult puzzle task. Moreover, for participants who failed at the puzzle, it does not make any difference in terms of intrinsic motivation whether it was framed as a task, a meaningful task, a game or a test of cognitive abilities. However, perceived value of the activity and satisfaction of the need for autonomy were identified as significant predictors for completing additional rounds of the task. This lends support for the importance of the voluntariness and meaningfulness of the task to keep people engaged in gamification.
دانلود کتاب «اثرات قاب بندی در گیمیفیکیشن: مطالعه شکست»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.