تجارت

اقتصاد و جامعه شناسی مشاوره مدیریت

The Economics and Sociology of Management Consulting

دانلود کتاب The Economics and Sociology of Management Consulting (به فارسی: اقتصاد و جامعه شناسی مشاوره مدیریت) نوشته شده توسط «Thomas Armbrüster»


اطلاعات کتاب اقتصاد و جامعه شناسی مشاوره مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Thomas Armbrüster

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 267

حجم فایل: 1.84 مگابایت

کد کتاب: 0521857155 , 9780521857154

توضیحات کتاب اقتصاد و جامعه شناسی مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت بخش کلیدی در تغییر اقتصادی به سمت اقتصاد خدمات و دانش است. این کتاب که در ابتدا در سال 2006 منتشر شد، مکانیسم‌های بازار مشاوره مدیریت و مدیریت شرکت‌های مشاوره را از منظر اقتصادی و جامعه‌شناختی توضیح می‌دهد. همچنین استراتژی ها، رویکردهای بازاریابی، مدیریت دانش و تکنیک های مدیریت منابع انسانی شرکت های مشاوره را بررسی می کند. توماس آرمبروستر پس از تشریح روابط بین اقتصاد هزینه مبادله، نظریه سیگنالینگ، نظریه تعبیه و نونهادگرایی جامعه‌شناختی، این نظریه‌ها را برای پرسش‌های اصلی مانند: چرا بخش مشاوره وجود دارد و رشد می‌کند، اعمال می‌کند؟ کدام نهادها عرضه و تقاضا را به هم متصل می کنند؟ و چه عواملی بر روابط بین مشتریان و مشاوران تأثیر می گذارد؟ این کتاب با به کارگیری رویکردهای اقتصادی و جامعه‌شناختی، تغییرات کلی اقتصادی سی سال گذشته را توضیح می‌دهد و رابطه بین رشته‌های دانشگاهی را تشدید می‌کند.


Management consultancy is a key sector in the economic change toward a service and knowledge economy. Originally published in 2006, this book explains the mechanisms of the management consulting market and the management of consulting firms from both economic and sociological perspectives. It also examines the strategies, marketing approaches, knowledge management and human resource management techniques of consulting firms. After outlining the relationships between transaction cost economics, signaling theory, embeddedness theory and sociological neoinstitutionalism, Thomas Armbrüster applies these theories to central questions such as: Why does the consulting sector exist and grow? Which institutions connect supply and demand? And which factors influence the relationship between clients and consultants? By applying both economic and sociological approaches, the book explains the general economic changes of the previous thirty years and sharpens the relationship between the academic disciplines.

دانلود کتاب «اقتصاد و جامعه شناسی مشاوره مدیریت»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید