بازاریابی: تبلیغات

کتاب بزرگ بازاریابی محتوا: از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئو برای ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد بازگشت‌محور برای محتوای برند خود استفاده کنید.

The Big Book of Content Marketing: Use Strategies and SEO Tactics to  Build Return-Oriented KPIs  for Your Brand's Content

دانلود کتاب The Big Book of Content Marketing: Use Strategies and SEO Tactics to Build Return-Oriented KPIs for Your Brand’s Content (به فارسی: کتاب بزرگ بازاریابی محتوا: از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئو برای ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد بازگشت‌محور برای محتوای برند خود استفاده کنید.) نوشته شده توسط «Ramos – Andreas»


اطلاعات کتاب کتاب بزرگ بازاریابی محتوا: از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئو برای ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد بازگشت‌محور برای محتوای برند خود استفاده کنید.

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: andreas.com

نویسنده: Ramos – Andreas

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 160

حجم فایل: 2.85 مگابایت

کد کتاب: 0989360024 , 9780989360029

نوبت چاپ: F First Edition Used

توضیحات کتاب کتاب بزرگ بازاریابی محتوا: از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئو برای ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد بازگشت‌محور برای محتوای برند خود استفاده کنید.

۸۰٪ از تبلیغات آنلاین شما به مخاطبان شما نمی رسد. مردم کوکی ها را حذف می کنند و تبلیغات را مسدود می کنند. چگونه می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید؟

راه جدیدی وجود دارد. مخاطب شما اطلاعات مفیدی می خواهد. اگر مفید باشد، آن را به اشتراک خواهند گذاشت. از بازاریابی محتوا استفاده کنید تا به مخاطب خود آنچه را که می‌خواهد بدهید. این کتاب براساس تجربه دنیای واقعی با استارت‌آپ‌های Fortune 500 و Silicon Valley موارد زیر را شامل می‌شود:

  • چگونه بازاریابی محتوا با بازاریابی شما مطابقت دارد
  • چگونه استراتژی بازاریابی محتوای خود را بسازید
  • از اینفلوئنسر مارکتینگ برای توزیع محتوای خود استفاده کنید
  • از SEO و PPC در بازاریابی محتوای خود استفاده کنید
  • معیارها، ردیابی و اهداف تجاری برای بازاریابی محتوا

80% of your online advertising doesn’t reach your audience. People delete cookies and block ads. How can you reach your audience?

There’s a new way. Your audience wants useful information. If it’s useful, they will share it. Use Content Marketing to give your audience what it wants. Based on real-world experience with Fortune 500s and Silicon Valley startups, this book covers:

  • How Content Marketing fits into your marketing
  • How to build your Content Marketing strategy
  • Use Influencer Marketing to distribute your content
  • Use SEO and PPC with your Content Marketing
  • Metrics, tracking, and business goals for Content Marketing

دانلود کتاب «کتاب بزرگ بازاریابی محتوا: از استراتژی‌ها و تاکتیک‌های سئو برای ایجاد شاخص‌های کلیدی عملکرد بازگشت‌محور برای محتوای برند خود استفاده کنید.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید