دانلود کتاب The Art of Computer Programming, Volume 4, Fascicle 2: Generating All Tuples and Permutations (به فارسی: هنر برنامه نویسی کامپیوتری، جلد 4، فاسیکل 2: تولید همه تاپل ها و جایگشت ها) نوشته شده توسط «Donald E. Knuth»
اطلاعات کتاب هنر برنامه نویسی کامپیوتری، جلد 4، فاسیکل 2: تولید همه تاپل ها و جایگشت ها
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Addison-Wesley Professional
نویسنده: Donald E. Knuth
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 144 / 66
حجم فایل: 884 کیلوبایت
کد کتاب: 0201853930 , 9780201853933
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب هنر برنامه نویسی کامپیوتری، جلد 4، فاسیکل 2: تولید همه تاپل ها و جایگشت ها
سرانجام، پس از بیش از سی و پنج سال انتظار، سرانجام قسمت اول جلد 4 آماده انتشار شد. مجموعه جعبهای را بررسی کنید که جلدهای 1 – 4A را در یک جعبه زیبا گرد هم میآورد و به خریدار تخفیف 50 دلاری برای خرید هر چهار جلد به صورت جداگانه ارائه میکند.
هنر برنامهنویسی کامپیوتر، جلد 1-4A Boxed Set، 3/e
ISBN: 0321751043
هنر برنامه نویسی رایانه، جلد 4، قسمت 2، The: Generating All Tuples and Permutations: Generating All Tuples and Permutations
این اثر چند جلدی در مورد تجزیه و تحلیل الگوریتم ها مدت هاست که به عنوان توصیف قطعی علوم کامپیوتر کلاسیک شناخته شده است. سه جلد کامل که تا به امروز منتشر شده است منبعی منحصر به فرد و ارزشمند در تئوری و عمل برنامه نویسی است. خوانندگان بیشماری در مورد تأثیر شخصی عمیق نوشته های کنوت صحبت کرده اند. دانشمندان از زیبایی و ظرافت تحلیل او شگفت زده شده اند، در حالی که برنامه نویسان تمرین با موفقیت راه حل های “کتاب آشپزی” او را برای مشکلات روزمره خود به کار می برند. همه کنوت را به دلیل وسعت، وضوح، دقت و شوخ طبعی که در کتاب هایش یافت می شود تحسین کرده اند.
برای شروع جلد چهارم و بعدی مجموعه، و به روز رسانی بخش هایی از سه جلد موجود، کنوت مجموعه ای از کتاب های کوچک به نام فاسیکل ها را ایجاد کرده است که در فواصل زمانی منظم منتشر خواهند شد. هر بخش شامل یک بخش یا بیشتر از مطالب کاملاً جدید یا نادیده گرفته می شود. در نهایت، محتوای این کتابها در نسخههای جامع و نهایی هر جلد جمعآوری میشود و کار عظیمی که در سال 1962 آغاز شد، کامل خواهد شد.
جلد 4، Fascicle 2
این فاسیکل انتشار مورد انتظار هنر برنامه نویسی کامپیوتری، جلد 4: الگوریتم های ترکیبی از کنوت را افتتاح می کند. بخشی از آنچه که فصل طولانی در جستجوی ترکیبی خواهد بود، فاسیکل درمان خود را در مورد چگونگی ایجاد همه احتمالات آغاز می کند. به طور خاص، تولید همه n-tuples را مورد بحث قرار می دهد، سپس آن ایده ها را به همه جایگشت ها گسترش می دهد. چنین الگوریتمهایی انگیزهای طبیعی را فراهم میکنند که از طریق آن میتوان بسیاری از ایدههای کلیدی ریاضیات ترکیبی را معرفی و بررسی کرد. در این و سایر قسمتهای جلد 4، کنوت با بحث در مورد بازیها و پازلهای مرتبط، نظریههای مهمی را روشن میکند. حتی برنامه نویسی جدی هم می تواند سرگرم کننده باشد.
Finally, after a wait of more than thirty-five years, the first part of Volume 4 is at last ready for publication. Check out the boxed set that brings together Volumes 1 – 4A in one elegant case, and offers the purchaser a $50 discount off the price of buying the four volumes individually.
The Art of Computer Programming, Volumes 1-4A Boxed Set, 3/e
ISBN: 0321751043
Art of Computer Programming, Volume 4, Fascicle 2, The: Generating All Tuples and Permutations: Generating All Tuples and Permutations
This multivolume work on the analysis of algorithms has long been recognized as the definitive description of classical computer science. The three complete volumes published to date already comprise a unique and invaluable resource in programming theory and practice. Countless readers have spoken about the profound personal influence of Knuth’s writings. Scientists have marveled at the beauty and elegance of his analysis, while practicing programmers have successfully applied his “cookbook” solutions to their day-to-day problems. All have admired Knuth for the breadth, clarity, accuracy, and good humor found in his books.
To begin the fourth and later volumes of the set, and to update parts of the existing three, Knuth has created a series of small books called fascicles, which will be published t regular intervals. Each fascicle will encompass a section or more of wholly new or evised material. Ultimately, the content of these fascicles will be rolled up into the comprehensive, final versions of each volume, and the enormous undertaking that began in 1962 will be complete.
Volume 4, Fascicle 2
This fascicle inaugurates the eagerly awaited publication of Knuth’s The Art of Computer Programming, Volume 4: Combinatorial Algorithms. Part of what will be a long chapter on combinatorial searching, the fascicle begins his treatment of how to generate all possibilities. Specifically, it discusses the generation of all n-tuples, then extends those ideas to all permutations. Such algorithms provide a natural motivation by means of which many of the key ideas of combinatorial mathematics can be introduced and explored. In this and other fascicles of Volume 4, Knuth illuminates important theories by discussing related games and puzzles. Even serious programming can be fun.
دانلود کتاب «هنر برنامه نویسی کامپیوتری، جلد 4، فاسیکل 2: تولید همه تاپل ها و جایگشت ها»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.