کتاب الکترونیکی

TeX برای افراد بی صبر

TeX for the impatient

دانلود کتاب TeX for the impatient (به فارسی: TeX برای افراد بی صبر) نوشته شده توسط «Abrahams P.W. – Hargreaves K.A. – Berry K.»


اطلاعات کتاب TeX برای افراد بی صبر

موضوع اصلی: برنامه ها: TeX، LaTeX

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AW

نویسنده: Abrahams P.W. – Hargreaves K.A. – Berry K.

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 391

حجم کتاب: 2 مگابایت

نوبت چاپ: 1990, free web version

توضیحات کتاب TeX برای افراد بی صبر

TEX، یک سیستم نرم افزاری ایجاد شده توسط Donald E. Knuth، استانداردهایی را برای حروفچینی در ریاضیات، علوم و مهندسی تعیین می کند. “TEX for the Inpatient” یک کتاب راهنما است که از نیاز به کمک به نویسندگان فنی در یادگیری سریعتر TEX – و پس از یادگیری آن برای یافتن پاسخ سریع برای سؤالات رایج – ناشی شده است. واضح، مختصر و در دسترس، این کتاب برای بازیابی آسان اطلاعات سازماندهی شده است، به طور کامل نمایه شده است و به دقت برای یادگیری با مثال طراحی شده است.


TEX, a software system created by Donald E. Knuth, sets the standard for typesetting in mathematics, science, and engineering. “TEX for the Impatient” is a handbook that arose from the need to help technical writers learn TEX more quickly – and once having learned it, to find fast answers to common questions. Clear, concise, and accessible, this book is organized for easy retrieval of information, thoroughly indexed, and carefully designed for learning by example.

دانلود کتاب «TeX برای افراد بی صبر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.