بازاریابی: تبلیغات

آزمایش ایده های تجاری: راهنمای میدانی برای آزمایش سریع

Testing Business Ideas: A Field Guide for Rapid Experimentation

دانلود کتاب Testing Business Ideas: A Field Guide for Rapid Experimentation (به فارسی: آزمایش ایده های تجاری: راهنمای میدانی برای آزمایش سریع) نوشته شده توسط «Bland – David J.»


اطلاعات کتاب آزمایش ایده های تجاری: راهنمای میدانی برای آزمایش سریع

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: John Wiley & Sons

نویسنده: Bland – David J.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 368 / 365

حجم فایل: 59.90 مگابایت

کد کتاب: 1119551447 , 9781119551447

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب آزمایش ایده های تجاری: راهنمای میدانی برای آزمایش سریع

راهنمای عملی برای آزمایش موثر مدل کسب و کار

7 از 10 محصول جدید، انتظارات را برآورده نمی‌کنند. هدف تست ایده‌های تجاری، معکوس کردن این آمار است. طبق سنت پرفروش‌ترین کتاب جهانی الکس اوستروالدر نسل مدل کسب‌وکار، این راهنمای عملی شامل کتابخانه‌ای از تکنیک‌های عملی برای آزمایش سریع ایده‌های تجاری جدید است.

آزمایش ایده‌های تجاری توضیح می‌دهد که چگونه آزمایش سیستماتیک ایده‌های کسب‌وکار به طور چشمگیری ریسک را کاهش می‌دهد و احتمال موفقیت را برای هر پروژه جدید یا سرمایه‌گذاری جدید افزایش می‌دهد. این بوم بر روی بوم مدل کسب‌وکار محبوب بین‌المللی و بوم پیشنهاد ارزش با ادغام نقشه‌برداری مفروضات و دیگر آزمایش‌های قدرتمند سبک استارت‌آپی ساخته شده است.

تست ایده‌های کسب‌وکار از قالب ۴ رنگ جذاب استفاده می‌کند. برای:

  • افزایش موفقیت هر سرمایه گذاری و کاهش خطر هدر دادن زمان، پول و منابع برای ایده های بد
  • بستن شکاف دانش بین استراتژی و آزمایش/اعتبار
  • مفروضات کلیدی کسب و کار خود را با بوم مدل کسب و کار و بوم پیشنهاد ارزش شناسایی و آزمایش کنید

راهنمای میدانی قطعی برای آزمایش مدل کسب و کار، این کتاب حاوی نکات عملی برای ساختن است. تصمیمات اصلی که مبتنی بر شهود و حدس و گمان نیستند. آزمایش ایده‌های تجاری به رهبران نشان می‌دهد که چگونه ذهنیت آزمایشی را در سازمان خود تشویق کنند و آزمایش را به فرآیندی مداوم و تکرارپذیر تبدیل کنند.


A practical guide to effective business model testing

7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder’s global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas.

Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success for any new venture or business project. It builds on the internationally popular Business Model Canvas and Value Proposition Canvas by integrating Assumptions Mapping and other powerful lean startup-style experiments.

Testing Business Ideas uses an engaging 4-color format to:

  • Increase the success of any venture and decrease the risk of wasting time, money, and resources on bad ideas
  • Close the knowledge gap between strategy and experimentation/validation
  • Identify and test your key business assumptions with the Business Model Canvas and Value Proposition Canvas

A definitive field guide to business model testing, this book features practical tips for making major decisions that are not based on intuition and guesses. Testing Business Ideas shows leaders how to encourage an experimentation mindset within their organization and make experimentation a continuous, repeatable process. 

دانلود کتاب «آزمایش ایده های تجاری: راهنمای میدانی برای آزمایش سریع»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید