موسیقی

آموزش موسیقی عمومی: رویکردها، مسائل و دیدگاه ها

Teaching general music: approaches, issues, and viewpoints

دانلود کتاب Teaching general music: approaches, issues, and viewpoints (به فارسی: آموزش موسیقی عمومی: رویکردها، مسائل و دیدگاه ها) نوشته شده توسط «Abril – Carlos R. – Gault – Brent M»


اطلاعات کتاب آموزش موسیقی عمومی: رویکردها، مسائل و دیدگاه ها

موضوع اصلی: هنر – موسیقی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press

نویسنده: Abril – Carlos R. – Gault – Brent M

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 376 / 393

حجم فایل: 3.55 مگابایت

کد کتاب: 0199328102 , 9780199328109

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب آموزش موسیقی عمومی: رویکردها، مسائل و دیدگاه ها

موسیقی عمومی با روش‌ها و روش‌های آموزشی متنوعی ارائه می‌شود. این چارچوب های آموزشی معلمان را در برنامه ریزی و اجرای آموزش راهنمایی می کند. رویکردهای تثبیت شده برای آموزش موسیقی عمومی باید درک شود، به طور انتقادی مورد بررسی قرار گیرد، و احتمالاً برای پتانسیل آنها در برنامه های آموزش موسیقی مدرسه و جامعه دوباره تصور شود.
تدریس موسیقی عمومی دانشمندان و متخصصان برتر در آموزش عمومی موسیقی را گرد هم می آورد تا دیدی پانوراما از آموزش عمومی موسیقی ایجاد کند و لنزهای انتقادی را برای مشاهده این چارچوب ها ارائه دهد. این مجموعه شامل بررسی رایج ترین رویکردهای آموزش موسیقی عمومی، از جمله دالکروز، یادگیری غیررسمی، بین رشته ای، کدالی، تئوری یادگیری موسیقی، ارف شولورک، ساخت گرایی اجتماعی، و آموزش موسیقی جهانی است. علاوه بر این، با توجه به شیوه هایی که کودکان در سراسر جهان موسیقی را در زندگی خود تجربه می کنند، تحلیل های انتقادی از موسیقی عمومی و سیستم های آموزشی ارائه می دهد. این کتاب به جای ترویج یا حمایت از هر رویکرد واحدی برای آموزش موسیقی، رویکردهای مختلف را در گفتگو با یکدیگر ارائه می‌کند. با برجسته کردن مزایا، محدودیت‌ها، چالش‌ها و پتانسیل‌های درک شده و مستند شده هر کدام، Teaching General Music لنزهای بی‌شماری را ارائه می‌کند که از طریق آنها می‌توان این رویکردها را دوباره خواند، دوباره فکر کرد و دوباره تمرین کرد.


General music is informed by a variety of teaching approaches and methods. These pedagogical frameworks guide teachers in planning and implementing instruction. Established approaches to teaching general music must be understood, critically examined, and possibly re-imagined for their potential in school and community music education programs.
Teaching General Music brings together the top scholars and practitioners in general music education to create a panoramic view of general music pedagogy and to provide critical lenses through which to view these frameworks. The collection includes an examination of the most prevalent approaches to teaching general music, including Dalcroze, Informal Learning, Interdisciplinary, Kodály, Music Learning Theory, Orff Schulwerk, Social Constructivism, and World Music Pedagogy. In addition, it provides critical analyses of general music and teaching systems, in light of the ways children around the world experience music in their lives. Rather than promoting or advocating for any single approach to teaching music, this book presents the various approaches in conversation with one another. Highlighting the perceived and documented benefits, limits, challenges, and potentials of each, Teaching General Music offers myriad lenses through which to re-read, re-think, and re-practice these approaches.

دانلود کتاب «آموزش موسیقی عمومی: رویکردها، مسائل و دیدگاه ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید