دانلود کتاب Successful Proposal Strategies For Small Businesses: Using Knowledge Management To Win Government, Private-Sector, And International Contracts (به فارسی: استراتژیهای پیشنهادی موفق برای مشاغل کوچک: استفاده از مدیریت دانش برای به دست آوردن قراردادهای دولتی، بخش خصوصی و بینالمللی) نوشته شده توسط «Robert S. Frey»
اطلاعات کتاب استراتژیهای پیشنهادی موفق برای مشاغل کوچک: استفاده از مدیریت دانش برای به دست آوردن قراردادهای دولتی، بخش خصوصی و بینالمللی
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Artech House Publishers
نویسنده: Robert S. Frey
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2005
تعداد صفحه: 594
حجم فایل: 4.00 مگابایت
کد کتاب: 1580539572 , 9781580539579
نوبت چاپ: 4
توضیحات کتاب استراتژیهای پیشنهادی موفق برای مشاغل کوچک: استفاده از مدیریت دانش برای به دست آوردن قراردادهای دولتی، بخش خصوصی و بینالمللی
نسخه چهارم این کتاب پرطرفدار و CD-ROM همراه آن که به تازگی گسترش یافته و به طور کامل برای بازتاب و برآورده کردن نیازهای یک محیط تجاری جهانی با سرعت بالا بازبینی شده است، منابع دسکتاپ کاملاً قابل دسترسی و مستقلی هستند که برای آموزنده، کاربردی و مفید بودن توسعه یافته اند. آسان برای استفاده. آنها به کسبوکارهای کوچک و متوسط و همچنین سازمانهای غیرانتفاعی و آژانسهای بخش عمومی کمک میکنند تا به فرآیندهای توسعه کسبوکار مؤثر، کارآمد و منظم، توسعه پیشنهادات و مدیریت دانش (KM) دست یابند. در میان مجموعه گسترده ای از به روز رسانی ها و مطالب جدید، نسخه چهارم · داستان سرایی را به عنوان یک هنر پیشنهادی، همراه با توسعه راه حل معرفی می کند. · بر ارزش برنامهریزی و استوریبرد پروپوزال جلویی (از جمله سخنرانیهای آسانسور، طرحهای حاشیهنویسی، و جداول درد) تأکید میکند. · بر اهمیت تمرکز بر ماموریت مشتری در پیشنهادات تاکید می کند. · به طور قابل توجهی بحث کسب مبتنی بر عملکرد (PBA) و آخرین اصلاحات تدارکاتی دولت ایالات متحده و معنای آنها برای مشاغل کوچک را گسترش می دهد. و · در مورد توسعه پیشنهادهای کمک مالی موفق برای اولین بار در این جلد بحث می کند. این نسخه حاوی یکی از کاملترین، جامعترین و کاملاً یکپارچهترین تحلیلهای اصلاحات تدارکات فدرال ایالات متحده از سال 1984 تا 2004 است. علاوه بر این، شما منابع مفید و بهروز متعددی را برای کسبوکارهای ایالات متحده و خارج از کشور پیدا میکنید که میخواهند درگیر شوند. در تجارت بین المللی و توسعه پیشنهاد. با استفاده از این کتاب، هر شرکت یا سازمان کوچکی با یک محصول یا خدمات بادوام میتواند یاد بگیرد که چگونه توجه مشتری را به دست آورد و آن را حفظ کند، حتی زمانی که تنها با تعداد کمی از کارمندان کار میکند. کارآفرینان می توانند از این منبع ارزشمند برای کمک به ایجاد بهترین توسعه کسب و کار، توسعه پیشنهادات، مدیریت دانش و زیرساخت ها و فرآیندهای انتشارات در سازمان خود استفاده کنند. از بسیاری جهات، عملکرد آتی یک شرکت کوچک در فضای بازار فدرال، بخش خصوصی و بینالمللی نتیجه مستقیمی خواهد بود از میزان مؤثری که آن شرکت برای اجرای منضبط توسعه کسبوکار، توسعه پیشنهادات، و فرآیندها و روشهای مدیریت دانش و همچنین روشهای مؤثر انتخاب میکند. شیوه های تفکر ارائه شده در این اثر.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.