کتاب الکترونیکی

مدیریت استراتژیک در ساخت و ساز

Strategic Management in Construction

دانلود کتاب Strategic Management in Construction (به فارسی: مدیریت استراتژیک در ساخت و ساز) نوشته شده توسط «David Langford – Steven Male»


اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک در ساخت و ساز

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Blackwell Science

نویسنده: David Langford – Steven Male

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 258

حجم کتاب: 14 مگابایت

کد کتاب: 0-632-04999-5 , 978-0632-04999-8

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک در ساخت و ساز

این کتاب تئوری کلی استراتژی را بررسی می کند، آن را با شرایط خاص صنعت ساخت و ساز مرتبط می کند و نشان می دهد که چگونه می توان آن را در عمل به کار برد. این کتاب ایده‌هایی از اقتصاد، بازاریابی، مدیریت، تجارت و سیاست را برای توسعه مدیریت استراتژیک برای شرکت‌های پیمانکاری و حرفه‌های مرتبط گرد هم می‌آورد.

از زمانی که کتاب برای اولین بار در سال 1991 منتشر شد، تغییرات اساسی در صنعت رخ داده است. این ویرایش دوم منعکس کننده تحولات عمده ای است که به دنبال گزارش های لاتام و ایگان صورت گرفته است و شامل فصول جدیدی در مورد استراتژی و بازاریابی بین المللی است و نشان می دهد که چگونه می توانند به برنامه ریزی استراتژیک سازمان های ساخت و ساز کمک کنند.

این کتاب ابزار ارزشمندی برای توسعه استراتژیک ارائه خواهد کرد. از شرکت های ساختمانی

“ده سال از نسخه ها جدا می شود که طی آن دوره تعداد قابل توجهی از شرکت های ساختمانی بریتانیایی (و سایرین) که از نسل های مالکان جان سالم به در برده بودند، ادغام شدند، غیرقابل تشخیص تغییر کردند یا تجارت را متوقف کردند. در برنامه ریزی استراتژیک حدود بیست سال قبل ممکن است برخی از آنها نجات یابد.” مدیر ساخت و ساز

“این کتاب عناصر ضروری برای مدیریت در این سطح بالاتر را ارائه می دهد و باید برای هر متخصص ساخت و ساز که آرزوی یک موقعیت اجرایی در صنعت و همچنین هر دانشجوی مدیریت ساخت و ساز، مدیریت پروژه و مدیریت سازمانی را دارد، ضروری باشد. ساخت و ساز. بسیار توصیه می شود” مهندسی، ساخت و ساز و مدیریت معماری


This book reviews the general theory of strategy, relates it to the particular circumstances of the construction industry, and shows how it can be applied in practice. It brings together ideas from economics, marketing, management, business and politics to develop strategic management for both contractors’ firms and the associated professions.

Substantial changes have occurred in the industry since the book was first published in 1991. This Second Edition reflects the major developments that have followed the Latham and Egan reports, and includes new chapters on international strategy and marketing, showing how they can contribute to the strategic planning of construction organizations.

The book will provide a valuable tool for the strategic development of construction firms.

“Ten years separate the editions during which period a significant number of British, (and other), construction firms which had survived generations of proprietors merged, changed beyond recognition or ceased trading. One can not but wonder if publication of a work on strategic planning some twenty year earlier might have saved some of them.” Construction Manager

“The book presents the essential elements for managing at this higher level and should be a must for any construction professional who aspires to an executive position in industry as well as any student for construction management, project management and organizational management in construction. It comes highly recommended” Engineering, Construction and Architectural Management

دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک در ساخت و ساز»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.