اقتصاد

مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری

Strategic Management for Travel and Tourism

دانلود کتاب Strategic Management for Travel and Tourism (به فارسی: مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری) نوشته شده توسط «Nigel Evans – David Campbell – George Stonehouse – »


اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری

موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Butterworth-Heinemann

نویسنده: Nigel Evans – David Campbell – George Stonehouse –

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 420 / 424

حجم فایل: 2.12 مگابایت

کد کتاب: 0750648546 , 9780750648547

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری

مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری متن ضروری برای دانشجویانی است که در حال تحصیل در سفر و گردشگری هستند. با استفاده از مطالعات موردی مبتنی بر صنعت، تئوری را زنده می‌کند، و در انجام این کار، به زبان دانشجوی سفر و جهانگردی صحبت می‌کند. از جمله ویژگی‌ها و موضوعات جدید موجود در این نسخه عبارتند از:* مطالعات موردی بین‌المللی در مقیاس بزرگ. کسب‌وکارهایی مانند Airtours، MyTravel و South West Airlines * کاربردهای کاربرپسند تئوری مدیریت استراتژیک، مانند اهداف، محصولات و بازارها و پیاده‌سازی استراتژیک، همراه با مطالعات موردی گویا، و مطالعات موردی طولانی‌تر برای کار سمینارها و خلاصه‌ها * مسائل استراتژیک معاصر تأثیرگذار بر سازمان‌های مسافرتی و گردشگری، مانند ادغام عمودی و اتحادهای استراتژیک، کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری، کتابی جامع است که برای همه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد با تمرکز بر استراتژی در سفر و گردشگری ایده‌آل است. * به طور خاص برای صنعت سفر و گردشگری با کاربردها و تئوری مدیریت استراتژیک نوشته شده است * نظریه را با مطالعات موردی مبتنی بر صنعت از Airtours، Marriott و Thomas Cook به منظور افزایش یادگیری و درک زنده می کند * کتاب جامعی که مسائل استراتژیک معاصر را تحت تأثیر قرار می دهد. و سازمان‌های گردشگری، مانند سفرهای دریایی و تعطیلات فراگیر


Strategic Management for Travel and Tourism is the must-have text for students studying travel and tourism. It brings theory to life by using industry-based case studies, and in doing so, ‘speaks the language’ of the Travel and Tourism student.Among the new features and topics included in this edition are:* international case studies from large-scale businesses such as Airtours, MyTravel and South West Airlines * user-friendly applications of strategic management theory, such as objectives, products and markets and strategic implementation, together with illustrative case studies, and longer case studies for seminar work and summaries* contemporary strategic issues affecting travel and tourism organizations, such as vertical integration and strategic alliancesStrategic Management for Travel and Tourism is a well-rounded book, ideal for all undergraduate and postgraduate students focusing on strategy in travel and tourism. * Specifically written for the travel and tourism industry with strategic management applications and theory* Brings theory to life with industry-based case studies from Airtours, Marriott and Thomas Cook to enhance learning and understanding* Well rounded book which covers the contemporary strategic issues affecting travel and tourism organizations, such as cruising and ‘all-inclusive’ holidays

دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید