دانلود کتاب Strategic Management for Travel and Tourism (به فارسی: مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری) نوشته شده توسط «Nigel Evans – David Campbell – George Stonehouse – »
اطلاعات کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری
موضوع اصلی: بازرگانی و اقتصاد – صنایع
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Butterworth-Heinemann
نویسنده: Nigel Evans – David Campbell – George Stonehouse –
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2003
تعداد صفحه: 420 / 424
حجم فایل: 2.12 مگابایت
کد کتاب: 0750648546 , 9780750648547
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری
مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری متن ضروری برای دانشجویانی است که در حال تحصیل در سفر و گردشگری هستند. با استفاده از مطالعات موردی مبتنی بر صنعت، تئوری را زنده میکند، و در انجام این کار، به زبان دانشجوی سفر و جهانگردی صحبت میکند. از جمله ویژگیها و موضوعات جدید موجود در این نسخه عبارتند از:* مطالعات موردی بینالمللی در مقیاس بزرگ. کسبوکارهایی مانند Airtours، MyTravel و South West Airlines * کاربردهای کاربرپسند تئوری مدیریت استراتژیک، مانند اهداف، محصولات و بازارها و پیادهسازی استراتژیک، همراه با مطالعات موردی گویا، و مطالعات موردی طولانیتر برای کار سمینارها و خلاصهها * مسائل استراتژیک معاصر تأثیرگذار بر سازمانهای مسافرتی و گردشگری، مانند ادغام عمودی و اتحادهای استراتژیک، کتاب مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری، کتابی جامع است که برای همه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد با تمرکز بر استراتژی در سفر و گردشگری ایدهآل است. * به طور خاص برای صنعت سفر و گردشگری با کاربردها و تئوری مدیریت استراتژیک نوشته شده است * نظریه را با مطالعات موردی مبتنی بر صنعت از Airtours، Marriott و Thomas Cook به منظور افزایش یادگیری و درک زنده می کند * کتاب جامعی که مسائل استراتژیک معاصر را تحت تأثیر قرار می دهد. و سازمانهای گردشگری، مانند سفرهای دریایی و تعطیلات فراگیر
دانلود کتاب «مدیریت استراتژیک برای سفر و گردشگری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.