کتاب الکترونیکی

تعامل استراتژیک و بازارها

Strategic interaction and markets

دانلود کتاب Strategic interaction and markets (به فارسی: تعامل استراتژیک و بازارها) نوشته شده توسط «Jean J. Gabszewicz»


اطلاعات کتاب تعامل استراتژیک و بازارها

موضوع اصلی: بازارها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

نویسنده: Jean J. Gabszewicz

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 98

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 0198233418 , 9780198233411 , 9780191518881

توضیحات کتاب تعامل استراتژیک و بازارها

رقابت ناقص الگویی است که به محض تعامل فعالان اقتصادی به شیوه ای آگاهانه توسعه می یابد، این قاعده زمانی است که رقابت بین تعداد محدودی از عوامل رخ می دهد. این کتاب غنای نظری این زمینه های اقتصادی را با استفاده از برخی ابزارهای اساسی نظریه بازی ها بررسی می کند. این متن که به عنوان یک متن کمکی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی طراحی شده است، مشارکت های تاریخی ارائه شده توسط نظریه پردازان اقتصادی را خلاصه می کند و بسیاری از جدیدترین پیشرفت ها را در همان زمینه در دسترس قرار می دهد.


Imperfect competition is the paradigm that develops as soon as economic agents interact in a conscious manner, which is the rule when competition takes place amongst a restricted number of agents. This book explores the theoretical richness of these economic contexts, using some basic tools of game theory. Designed as an ancillary text for graduate students, it summarizes the historic contributions made by economic theorists and makes accessible many of the most recent developments in the same field.

دانلود کتاب «تعامل استراتژیک و بازارها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.