کتاب الکترونیکی

هوش استراتژیک: هوش تجاری، هوش رقابتی و مدیریت دانش

Strategic Intelligence: Business Intelligence, Competitive Intelligence, and Knowledge Management

دانلود کتاب Strategic Intelligence: Business Intelligence, Competitive Intelligence, and Knowledge Management (به فارسی: هوش استراتژیک: هوش تجاری، هوش رقابتی و مدیریت دانش) نوشته شده توسط «Jay Liebowitz»


اطلاعات کتاب هوش استراتژیک: هوش تجاری، هوش رقابتی و مدیریت دانش

موضوع اصلی: مدیریت

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Auerbach Publications

نویسنده: Jay Liebowitz

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 244

حجم کتاب: 7 مگابایت

کد کتاب: 0849398681 , 9780849398681 , 9781420013900

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب هوش استراتژیک: هوش تجاری، هوش رقابتی و مدیریت دانش

اطلاعات استراتژیک (SI) بیشتر در تنظیمات نظامی استفاده شده است، اما ارزش آن فراتر از این نقش محدود است. برای بهبود فرآیند تصمیم گیری استراتژیک هر سازمانی بسیار ارزشمند شده است. نویسنده کتاب هوش استراتژیک: هوش تجاری، هوش رقابتی و مدیریت دانش، هم افزایی را در میان اجزای هوش استراتژیک تشخیص می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه مدیران می‌توانند از این اطلاعات داخلی و خارجی برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنند. این کتاب که به دو بخش عمده تقسیم شده است، ابتدا در مورد همگرایی مدیریت دانش (KM)، هوش تجاری (BI) و هوش رقابتی (CI) به آنچه نویسنده به عنوان هوش استراتژیک تعریف می کند، بحث می کند. بخش دوم این جلد، مطالعات موردی نوشته شده توسط کارشناسان شناخته شده در زمینه های KM، BI، و CI را شرح می دهد. مطالعات موردی شامل سناریوهای استراتژیک در موتورولا، AARP، Northrop Grumman و دیگر رهبران بازار است. درباره ویراستار، دکتر جی لیبوویتز، استاد تمام در بخش فارغ التحصیلان کسب و کار و مدیریت و مدیر برنامه برای گواهی فارغ التحصیلی در هوش رقابتی در دانشگاه جان هاپکینز است. اولین افسر مدیریت دانش در مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا، او همچنین به عنوان پروفسور ممتاز سیستم های اطلاعاتی رابرت دبلیو دویچ در دانشگاه مریلند-بالتیمور کانتی، استاد علوم مدیریت در دانشگاه جورج واشنگتن، و استاد ریاست هوش مصنوعی خدمت کرد. (AI) در کالج جنگ ارتش ایالات متحده. او بنیانگذار و رئیس کنگره جهانی سیستم‌های خبره، محقق فولبرایت، عضو اجرایی کمیسیون ارتباطات فدرال IEEE-USA و مربی سال کامپیوتر (انجمن بین‌المللی سیستم‌های اطلاعات کامپیوتری) است.


Strategic intelligence (SI) has mostly been used in military settings, but its worth goes well beyond that limited role. It has become invaluable for improving any organization’s strategic decision making process. The author of Strategic Intelligence: Business Intelligence, Competitive Intelligence, and Knowledge Management recognizes synergies among component pieces of strategic intelligence, and demonstrates how executives can best use this internal and external information toward making better decisions. Divided into two major parts, the book first discusses the convergence of knowledge management (KM), business intelligence (BI), and competitive intelligence (CI) into what the author defines as strategic intelligence. The second part of the volume describes case studies written by recognized experts in the fields of KM, BI, and CI. The case studies include strategic scenarios at Motorola, AARP, Northrop Grumman, and other market leaders. About the Editor Jay Liebowitz, D.Sc., is a full professor in the Graduate Division of Business and Management and program director for the Graduate Certificate in Competitive Intelligence at Johns Hopkins University. The first knowledge management officer at NASA Goddard Space Flight Center, he also served as the Robert W. Deutsch Distinguished Professor of Information Systems at the University of Maryland-Baltimore County, professor of Management Science at George Washington University, and Chaired Professor of Artificial Intelligence (AI) at the U.S. Army War College. A founder and chairperson of The World Congress on Expert Systems, he is a Fulbright Scholar, IEEE-USA Federal Communications Commission Executive Fellow, and Computer Educator of the Year (International Association for Computer Information Systems).

دانلود کتاب «هوش استراتژیک: هوش تجاری، هوش رقابتی و مدیریت دانش»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.