هنرهای گرافیک

بازی در زمان فضا: بازی های رایانه ای، معماری و شهرسازی: سطح بعدی

Space Time Play: Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level

دانلود کتاب Space Time Play: Computer Games, Architecture and Urbanism: The Next Level (به فارسی: بازی در زمان فضا: بازی های رایانه ای، معماری و شهرسازی: سطح بعدی) نوشته شده توسط «Friedrich von Borries – Steffen P. Walz – Matthias Böttger – Drew Davidson – Heather Kelley – Julian Kücklich»


اطلاعات کتاب بازی در زمان فضا: بازی های رایانه ای، معماری و شهرسازی: سطح بعدی

موضوع اصلی: هنر – هنرهای گرافیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Birkhäuser Architecture

نویسنده: Friedrich von Borries – Steffen P. Walz – Matthias Böttger – Drew Davidson – Heather Kelley – Julian Kücklich

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 496

حجم فایل: 11.23 مگابایت

کد کتاب: 376438414X , 9783764384142

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازی در زمان فضا: بازی های رایانه ای، معماری و شهرسازی: سطح بعدی

بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی در حال خروج از رایانه شخصی و تسخیر عرصه زندگی روزمره در قالب اپلیکیشن‌های موبایلی (مانند تلفن‌های همراه جی‌پی‌اس و…) هستند که نتیجه آن انواع جدیدی از شهرها و معماری است. چگونه این بازی ها درک ما از فضای واقعی و مجازی را تغییر می دهند؟ طراحان دنیای فیزیکی و دیجیتال چه چیزی می توانند از یکدیگر بیاموزند؟ Space Time Play مضامین زیر را ارائه می‌کند: تلفیق بازی‌های رایانه‌ای بر فضاهای واقعی و همگرایی فضاهای بازی واقعی و خیالی. بازی های رایانه ای و ویدیویی به عنوان ابزار برنامه ریزی کاربردی با مقالاتی از اسپن آرست، ارنست آدامز، ریچارد ای. بارتل، ایان بوگوست، گرهارد ام. بورمن، ادوارد کاسترانوا، کیس کریستیانس، درو دیویدسون، جیمز دردریان، نوح فالستاین، استفان گراهام، لوجر هوستات، هنری جنکینز، هدر کلی، جیمز کوریس، جولیان کاکلیش، فرانک لانتز، لو مانوویچ، جین مک گونیگال، ویلیام جی میچل، کاس اوسترهویس، کیتی سالن، مارک ویگلی و دیگران.


Computer and video games are leaving the PC and conquering the arena of everyday life in the form of mobile applications (such as GPS cell phones, etc.) the result is new types of cities and architecture. How do these games alter our perception of real and virtual space? What can the designers of physical and digital worlds learn from one another? Space Time Play presents the following themes: the superimposition of computer games on real spaces and convergences of real and imaginary playspaces; computer and video games as practical planning instruments. With articles by Espen Aarseth, Ernest Adams, Richard A. Bartle, Ian Bogost, Gerhard M. Buurman, Edward Castranova, Kees Christiaanse, Drew Davidson, James Der Derian, Noah Falstein, Stephen Graham, Ludger Hovestadt, Henry Jenkins, Heather Kelley, James Korris, Julian Kücklich, Frank Lantz, Lev Manovich, Jane McGonigal, William J. Mitchell, Kas Oosterhuis, Katie Salen, Mark Wigley, and others.

دانلود کتاب «بازی در زمان فضا: بازی های رایانه ای، معماری و شهرسازی: سطح بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید