بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی مشاغل کوچک برای آدمک ها

Small Business Marketing for Dummies

دانلود کتاب Small Business Marketing for Dummies (به فارسی: بازاریابی مشاغل کوچک برای آدمک ها) نوشته شده توسط «Barbara Findlay Schenck»


اطلاعات کتاب بازاریابی مشاغل کوچک برای آدمک ها

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: For Dummies

نویسنده: Barbara Findlay Schenck

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 386

حجم فایل: 5.07 مگابایت

کد کتاب: 0471751030 , 9780764578397

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب بازاریابی مشاغل کوچک برای آدمک ها

Small Business Marketing For Dummies، نسخه دوم از نسخه اصلی به روز شده است که برنده نقدهای مثبت و الهام بخش هزاران کسب و کار کوچک در راه تبدیل شدن به مشاغل بزرگ است. به‌روزرسانی‌ها شامل اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی آنلاین، بخش کاملاً جدید در جذب و حفظ مشتریان، ایده‌های جدید مقرون‌به‌صرفه و سریع برای تأثیرگذاری فوری و موارد دیگر است. این کتاب شامل موارد زیر است: <span></span>- اصول بازاریابی که شما را آماده می کند تا کسب و کار خود را بهبود ببخشید و برنامه بازاریابی خود را شروع کنید

– اطلاعاتی که به شما کمک می کند موقعیت و برند تجاری خود را تعریف کنید

– مشاوره برای جذب افراد حرفه ای

– راهنمای مرجع سریع رسانه های جمعی و واژه نامه اصطلاحات تبلیغاتی

– نحوه ایجاد تبلیغات چاپی و پخشی که کار می کنند

– ایده هایی برای اطلاع رسانی بدون تبلیغات، از جمله اطلاعات در مورد پست مستقیم، بروشورها، تبلیغات، تبلیغات و موارد دیگر

– ده مرحله برای ساختن برنامه بازاریابی با قابلیت جمع آوری آسان خودتان<span>-</span> چگونه و همه کتابهای از سری “Для чайников”، написана живым языком. Второе дополненное (новая سر о привлечении и удержании مشتریان، آنلاین-مارکتینگ و دیگر).


Small Business Marketing For Dummies, Second Edition is updated from the original version that won rave reviews and inspired thousands of small businesses on their way to becoming big businesses. Updates include more information on online marketing, a whole new section on getting and keeping customers, new cost-effective, fast-acting ideas for instant impact, and more. The book covers:<span></span>- Marketing basics that prepare you to rev up your business and jumpstart your marketing program

– Information to help you define your business position and brand

– Advice on bringing in professionals

– A quick-reference guide to mass media and a glossary of advertising jargon

– How-tos for creating print and broadcast ads that work

– Ideas for getting the word out without advertising, including information on direct mail, brochures, publicity, promotions, and more

– Ten steps to follow to build your own easy-to-assemble marketing plan<span>-</span>Книга о маркетинге в малом бизнесе. Как и все книги из серии “Для чайников”, написана живым языком. Второе дополненное издание (новая глава о привлечении и удержании клиентов, онлайн-маркетинге и другое).

دانلود کتاب «بازاریابی مشاغل کوچک برای آدمک ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید