فانتزی

بازی های سایه

Shadow Games

دانلود کتاب Shadow Games (به فارسی: بازی های سایه) نوشته شده توسط «D K Holmberg»


اطلاعات کتاب بازی های سایه

موضوع اصلی: علمی تخیلی و فانتزی – فانتزی تخیلی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: D K Holmberg

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

حجم فایل: 360 کیلوبایت

توضیحات کتاب بازی های سایه

با خنثی شدن کلکتور، کارت متوجه می شود که تا زمانی که متحدانش را در کیال کشف نکند، به تهدید شهر ادامه خواهد داد. هنگامی که شهر مورد حمله قرار می گیرد، دادگاه حاکم کارث را مقصر می داند و از قدرت شهر برای محدود کردن او استفاده می کند.

کلکسیونر از کارت می خواهد که در ازای آزادی، سنگ بزرگ را پیدا کند. اما تقاضا بسیار بیشتر از آنچه به نظر می رسد وجود دارد. حالا او گرفتار یک بازی شده است که ممکن است نتواند برنده شود و توسط کسی ماهرتر از او دستکاری شود. در این بازی نه تنها جان او در خطر است، بلکه در صورت باخت، جان دوستانش نیز در خطر است.

بدتر از آن، شخصی که این حرکت را انجام می‌دهد ممکن است شخصی بسیار نزدیک‌تر باشد. به او بیش از آنچه که تا به حال متوجه شده بود.


With the Collector thwarted, Carth realizes that until she uncovers his allies in Keyall, he will continue to threaten the city. When the city is attacked, the ruling tribunal blames Carth and uses the power of the city to confine her.

The Collector demands that Carth find the Elder Stone in exchange for her freedom, but there is much more to the demand than it seems. Now she’s caught in a game that she might not be able to win and manipulated by someone more skilled than her. In this game, not only is her life at stake, but the lives of her friends are in danger if she loses.

Worse, the person making the moves might be someone much closer to her than she had ever realized.

دانلود کتاب «بازی های سایه»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید