زبان شناسی

ادبیات هولوکاست نسل دوم: میراث بقا و انجام (مطالعاتی در زبان شناسی و فرهنگ ادبیات آلمان)

Second-Generation Holocaust Literature: Legacies of Survival and Perpetration (Studies in German Literature Linguistics and Culture)

دانلود کتاب Second-Generation Holocaust Literature: Legacies of Survival and Perpetration (Studies in German Literature Linguistics and Culture) (به فارسی: ادبیات هولوکاست نسل دوم: میراث بقا و انجام (مطالعاتی در زبان شناسی و فرهنگ ادبیات آلمان)) نوشته شده توسط «Erin McGlothlin»


اطلاعات کتاب ادبیات هولوکاست نسل دوم: میراث بقا و انجام (مطالعاتی در زبان شناسی و فرهنگ ادبیات آلمان)

موضوع اصلی: زبان شناسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Camden House

نویسنده: Erin McGlothlin

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 265

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 1571133526 , 9781571133526 , 9781571136855

توضیحات کتاب ادبیات هولوکاست نسل دوم: میراث بقا و انجام (مطالعاتی در زبان شناسی و فرهنگ ادبیات آلمان)

در میان رویدادهای تاریخی قرن بیستم، هولوکاست به عنوان موضوع نوشته های علمی و ادبی بی رقیب است. پاسخ‌های ادبی نه تنها شامل هزاران متن زندگی‌نامه‌ای و داستانی است که توسط بازماندگان نوشته شده‌اند، بلکه اخیراً، آثار نویسندگانی را نیز شامل می‌شود که بازمانده نیستند، اما با این وجود احساس می‌کنند مجبور به نوشتن درباره هولوکاست هستند. نویسندگانی از نسل دوم، متونی تولید کرده‌اند که احساس خود را از تأثیرگذاری قدرتمندانه توسط رویدادهایی که هیچ تجربه مستقیمی از آن نداشته‌اند، بیان می‌کنند. این کتاب تعریف رایج ادبیات نسل دوم را که به متون نوشته شده از دیدگاه فرزندان بازماندگان اشاره دارد، گسترش می‌دهد تا متون نوشته شده از دیدگاه فرزندان مجرمان نازی را در بر گیرد. با تمرکز نوآورانه خود بر میراث ادبی هر دو گروه، به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه نویسندگان نسل دوم از انگ های مشابهی برای بیان روابط آشفته خود با تاریخ والدین خود استفاده می کنند. ارین مک گلوتلین از طریق خواندن 9 متن ادبی آمریکایی، آلمانی و فرانسوی نشان می دهد که چگونه اضطراب همراه با دلالت در ساختار ادبیات نسل دوم متجلی می شود، و نشان می دهد که خود متون ادبی تا چه حد توسط پس لرزه های مداوم مشخص می شوند. هولوکاست ارین مک گلوتلین استادیار زبان آلمانی در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس است.


Among historical events of the 20th century, the Holocaust is unrivaled as the subject of both scholarly and literary writing. Literary responses include not only thousands of autobiographical and fictional texts written by survivors, but also, more recently, works by writers who are not survivors but nevertheless feel compelled to write about the Holocaust. Writers from what is known as the second generation have produced texts that express their feeling of being powerfully marked by events of which they have had no direct experience. This book expands the commonly-used definition of second-generation literature, which refers to texts written from the perspective of the children of survivors, to include texts written from the point of view of the children of Nazi perpetrators. With its innovative focus on the literary legacy of both groups, it investigates how second-generation writers employ similar tropes of stigmatization to express their troubled relationships to their parents’ histories. Through readings of nine American, German, and French literary texts, Erin McGlothlin demonstrates how an anxiety with signification is manifested in the very structure of second-generation literature, revealing the extent to which the literary texts themselves are marked by the continuing aftershocks of the Holocaust. Erin McGlothlin is assistant professor of German at Washington University in St. Louis.

دانلود کتاب «ادبیات هولوکاست نسل دوم: میراث بقا و انجام (مطالعاتی در زبان شناسی و فرهنگ ادبیات آلمان)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.