علم علم

قوانین بازی: اصول طراحی بازی

Rules of Play: Game Design Fundamentals

دانلود کتاب Rules of Play: Game Design Fundamentals (به فارسی: قوانین بازی: اصول طراحی بازی) نوشته شده توسط «Katie Salen»


اطلاعات کتاب قوانین بازی: اصول طراحی بازی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Katie Salen

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 831

حجم فایل: 12.09 مگابایت

کد کتاب: 0262012952 , 9780262012959

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب قوانین بازی: اصول طراحی بازی

به عنوان فرهنگ پاپ، بازی ها به اندازه فیلم یا تلویزیون مهم هستند – اما طراحی بازی هنوز یک چارچوب نظری یا واژگان انتقادی ایجاد نکرده است. در Rules of Play، کتی سالن و اریک زیمرمن یک آغازگر بسیار مورد نیاز برای این زمینه نوظهور ارائه می‌کنند. آنها یک مدل یکپارچه برای تماشای انواع بازی ها، از بازی های رومیزی و ورزش گرفته تا بازی های رایانه ای و ویدیویی ارائه می دهند. به عنوان شرکت کنندگان فعال در فرهنگ بازی، نویسندگان قوانین بازی را به عنوان یک کاتالیزور برای نوآوری، مملو از مفاهیم، ​​استراتژی ها و روش های جدید برای ایجاد و درک بازی ها نوشته اند. Salen و Zimmerman با ساختن زیبایی شناسی سیستم های تعاملی، مفاهیم اصلی را تعریف می کنند. «بازی»، «طراحی» و «تعامل». آن‌ها به بازی‌ها از طریق مجموعه‌ای از هجده «طرحواره طراحی بازی» یا چارچوب مفهومی، از جمله بازی‌ها به عنوان سیستم‌های ظهور و اطلاعات، به‌عنوان زمینه‌ای برای بازی اجتماعی، به‌عنوان رسانه داستان‌گویی، و به‌عنوان مکان‌های مقاومت فرهنگی نگاه می‌کنند. قوانین بازی که برای محققان بازی، توسعه دهندگان بازی و طراحان تعاملی نوشته شده است، یک کتاب درسی، کتاب مرجع و راهنمای نظری است. این اولین تلاش جامع برای ایجاد یک چارچوب نظری محکم برای رشته نوظهور طراحی بازی است.


As pop culture, games are as important as film or television–but game design has yet to develop a theoretical framework or critical vocabulary. In Rules of Play Katie Salen and Eric Zimmerman present a much-needed primer for this emerging field. They offer a unified model for looking at all kinds of games, from board games and sports to computer and video games. As active participants in game culture, the authors have written Rules of Play as a catalyst for innovation, filled with new concepts, strategies, and methodologies for creating and understanding games.. Building an aesthetics of interactive systems, Salen and Zimmerman define core concepts like “play,” “design,” and “interactivity.” They look at games through a series of eighteen “game design schemas,” or conceptual frameworks, including games as systems of emergence and information, as contexts for social play, as a storytelling medium, and as sites of cultural resistance. Written for game scholars, game developers, and interactive designers, Rules of Play is a textbook, reference book, and theoretical guide. It is the first comprehensive attempt to establish a solid theoretical framework for the emerging discipline of game design.

دانلود کتاب «قوانین بازی: اصول طراحی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید