برنامه نويسي

سایه در زمان واقعی

Real-Time Shading

دانلود کتاب Real-Time Shading (به فارسی: سایه در زمان واقعی) نوشته شده توسط «Marc Olano – Wolfgang Heidrich – John C. Hart – Michael McCool»


اطلاعات کتاب سایه در زمان واقعی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: A K Peters/CRC Press

نویسنده: Marc Olano – Wolfgang Heidrich – John C. Hart – Michael McCool

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2002

تعداد صفحه: 368

حجم فایل: 14.23 مگابایت

کد کتاب: 1568811802 , 9781568811802

نوبت چاپ: 1st

توضیحات کتاب سایه در زمان واقعی

توسعه‌دهندگان بازی، دانشمندان، مهندسان و متخصصان گرافیک تکنیک‌هایی را در چهار بخش قابل استفاده این کتاب پیدا می‌کنند:

I. مبانی: مقدمه ای مختصر بر علم سایه، نورپردازی و بافت، و ساختار سخت افزار گرافیک مدرن.

II. Building Blocks for Shading: الگوریتم‌ها و تقریب‌های مفید برای تکنیک‌های اساسی را توصیف می‌کند. استفاده های معمول (و غیرمعمول) مختصات بافت، ترکیب تصویر و نقشه های محیطی را مستند می کند.

III. سایه‌زنی رویه‌ای سطح بالا: تمام زبان‌های سایه‌زنی و کامپایلرهای موجود و همچنین APIهای سایه‌زنی را بررسی می‌کند.

IV. And Beyond: پیشرفت‌های آینده در سخت‌افزار سایه‌زنی و پیامدهای آنها برای سایه‌زنی بلادرنگ را در نظر می‌گیرد. نویسنده: مارک اولانو در حال حاضر در SGI (سیلیکون گرافیک) است. او دکترای خود را دریافت کرد. از دانشگاه کارولینای شمالی

جان سی هارت دانشیار گروه علوم کامپیوتر در دانشگاه ایلینویز اوربانا-شامپین است.

ولفگانگ هایدریش یکی از اعضای هیئت علمی گروه علوم کامپیوتر در دانشگاه بریتیش کلمبیا است.

مایکل مک کول دانشیار آزمایشگاه گرافیک کامپیوتری در گروه علوم کامپیوتر در دانشگاه واترلو است.


Game developers, scientists, engineers, and graphics professionals will find techniques in this book’s four usable sections:

I. Fundamentals: A concise introduction to the science of shading, lighting, and texturing, and the structure of modern graphics hardware.

II. Building Blocks for Shading: Describes algorithms and useful approximationsto the fundamental techniques. Documents usual (and unusual) uses of texture coordinates, image compositing, and environment maps.

III. High-Level Procedural Shading: Reviews all real-time shading languages and compilers available, as well as shading APIs.

IV. And Beyond: Considers future developments in shading hardware and their implications for real-time shading. AUTHORBIO: Marc Olano is currently at SGI (Silicon Graphics). He received his Ph.D. from the University of North Carolina.

John C. Hart is an Associate Professor in the Department of Computer Science at the University of Illinois Urbana-Champaign.

Wolfgang Heidrich is a faculty member of the Computer Science Department at The University of British Columbia.

Michael McCool is an Associate Professor in the Computer Graphics Lab within the Department of Computer Science at the University of Waterloo.

دانلود کتاب «سایه در زمان واقعی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید