کامپیوترها

رندر بلادرنگ، ویرایش سوم

Real-Time Rendering, Third Edition

دانلود کتاب Real-Time Rendering, Third Edition (به فارسی: رندر بلادرنگ، ویرایش سوم) نوشته شده توسط «Tomas Akenine-Moller – Eric Haines – Naty Hoffman»


اطلاعات کتاب رندر بلادرنگ، ویرایش سوم

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: AK Peters

نویسنده: Tomas Akenine-Moller – Eric Haines – Naty Hoffman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 1045 / 1081

حجم فایل: 158.28 مگابایت

کد کتاب: 1568814240 , 9781568814247

نوبت چاپ: 3rd

توضیحات کتاب رندر بلادرنگ، ویرایش سوم

این نسخه سوم که به طور کامل اصلاح شده است، بر تکنیک های مدرن مورد استفاده برای تولید تصاویر سه بعدی مصنوعی در کسری از ثانیه تمرکز دارد. با ظهور یا سایه‌زن‌های قابل برنامه‌ریزی، طیف گسترده‌ای از الگوریتم‌های جدید در چند سال گذشته پدید آمده و تکامل یافته‌اند. این نسخه روش های رندر فعلی و عملی مورد استفاده در بازی ها و سایر برنامه ها را مورد بحث قرار می دهد. همچنین یک چارچوب نظری محکم و ریاضیات مربوطه را برای زمینه گرافیک کامپیوتری تعاملی ارائه می‌کند، همه به سبکی قابل دسترس.


Thoroughly revised, this third edition focuses on modern techniques used to generate synthetic three-dimensional images in a fraction of a second. With the advent or programmable shaders, a wide variety of new algorithms have arisen and evolved over the past few years. This edition discusses current, practical rendering methods used in games and other applications. It also presents a solid theoretical framework and relevant mathematics for the field of interactive computer graphics, all in an approachable style.

دانلود کتاب «رندر بلادرنگ، ویرایش سوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید