برنامه نويسي

Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix

Ray Tracing Gems II: Next Generation Real-Time Rendering with Dxr, Vulkan, and Optix

دانلود کتاب Ray Tracing Gems II: Next Generation Real-Time Rendering with Dxr, Vulkan, and Optix (به فارسی: Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix) نوشته شده توسط «Adam Marrs – Peter Shirley – Ingo Wald»


اطلاعات کتاب Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Apress

نویسنده: Adam Marrs – Peter Shirley – Ingo Wald

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 800 / 884

حجم فایل: 35.26 مگابایت

کد کتاب: 148427184X , 9781484271841

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix

این کتاب دسترسی آزاد برای هر کسی که علاقه مند به رندر زمان واقعی است، ضروری است. ردیابی پرتو جام مقدس گرافیک بازی است که رفتار فیزیکی نور را شبیه‌سازی می‌کند تا رندر بی‌درنگ و با کیفیت سینمایی را حتی به شدیدترین بازی‌ها از نظر بصری بیاورد. ردیابی پرتو نیز یک الگوریتم اساسی است که برای کاربردهای معماری، تجسم، شبیه‌سازی صدا، یادگیری عمیق و موارد دیگر استفاده می‌شود.

Ray Tracing Gems II
توسط متخصصان صنعت با تمرکز ویژه بر ردیابی پرتو نوشته شده است و ابزاری کاربردی برای تسلط بر قابلیت های جدید پردازنده های گرافیکی فعلی و آینده با جدیدترین API های گرافیکی ارائه می دهد.
آنچه یاد خواهید گرفت:
جدیدترین تکنیک های ردیابی پرتو برای توسعه برنامه های کاربردی بلادرنگ در چندین دامنه
مطالعات موردی از توسعه‌دهندگان و استودیوهایی که محصولاتی را ارسال کرده‌اند که از ردیابی پرتوی بلادرنگ استفاده می‌کنند.
راهنمایی، مشاوره و بهترین روش‌ها برای رندر کردن برنامه‌ها با API‌های مختلف ردیابی پرتو مبتنی بر GPU (DirectX Raytracing، Vulkan Ray Tracing)
گرافیک با کارایی بالا برای گرافیک سه بعدی، واقعیت مجازی، انیمیشن، و موارد دیگر

این کتاب برای چه کسی است: توسعه دهندگان بازی و گرافیک که به دنبال استفاده از جدیدترین ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری برای رندر در زمان واقعی و ردیابی پرتو هستند تا برنامه های خود را در رشته های مختلف ارتقا دهند.


This Open Access book is a must-have for anyone interested in real-time rendering. Ray tracing is the holy grail of gaming graphics, simulating the physical behavior of light to bring real-time, cinematic-quality rendering to even the most visually intense games. Ray tracing is also a fundamental algorithm used for architecture applications, visualization, sound simulation, deep learning, and more.

Ray Tracing Gems II
is written by industry experts with a particular focus on ray tracing, and it offers a practical means to master the new capabilities of current and future GPUs with the latest graphics APIs.
What You’ll Learn:
The latest ray tracing techniques for developing real-time applications in multiple domains
Case studies from developers and studios who have shipped products that use real-time ray tracing.
Guidance, advice and best practices for rendering applications with various GPU-based ray tracing APIs (DirectX Raytracing, Vulkan Ray Tracing)
High performance graphics for 3D graphics, virtual reality, animation, and more

Who This Book Is For: Game and graphics developers who are looking to leverage the latest hardware and software tools for real-time rendering and ray tracing to enhance their applications across a variety of disciplines.

دانلود کتاب «Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید