دانلود کتاب Ray Tracing Gems II: Next Generation Real-Time Rendering with Dxr, Vulkan, and Optix (به فارسی: Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix) نوشته شده توسط «Adam Marrs – Peter Shirley – Ingo Wald»
اطلاعات کتاب Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Adam Marrs – Peter Shirley – Ingo Wald
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 800 / 884
حجم فایل: 35.26 مگابایت
کد کتاب: 148427184X , 9781484271841
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix
این کتاب دسترسی آزاد برای هر کسی که علاقه مند به رندر زمان واقعی است، ضروری است. ردیابی پرتو جام مقدس گرافیک بازی است که رفتار فیزیکی نور را شبیهسازی میکند تا رندر بیدرنگ و با کیفیت سینمایی را حتی به شدیدترین بازیها از نظر بصری بیاورد. ردیابی پرتو نیز یک الگوریتم اساسی است که برای کاربردهای معماری، تجسم، شبیهسازی صدا، یادگیری عمیق و موارد دیگر استفاده میشود.
Ray Tracing Gems II
توسط متخصصان صنعت با تمرکز ویژه بر ردیابی پرتو نوشته شده است و ابزاری کاربردی برای تسلط بر قابلیت های جدید پردازنده های گرافیکی فعلی و آینده با جدیدترین API های گرافیکی ارائه می دهد.
آنچه یاد خواهید گرفت:
جدیدترین تکنیک های ردیابی پرتو برای توسعه برنامه های کاربردی بلادرنگ در چندین دامنه
مطالعات موردی از توسعهدهندگان و استودیوهایی که محصولاتی را ارسال کردهاند که از ردیابی پرتوی بلادرنگ استفاده میکنند.
راهنمایی، مشاوره و بهترین روشها برای رندر کردن برنامهها با APIهای مختلف ردیابی پرتو مبتنی بر GPU (DirectX Raytracing، Vulkan Ray Tracing)
گرافیک با کارایی بالا برای گرافیک سه بعدی، واقعیت مجازی، انیمیشن، و موارد دیگر
این کتاب برای چه کسی است: توسعه دهندگان بازی و گرافیک که به دنبال استفاده از جدیدترین ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری برای رندر در زمان واقعی و ردیابی پرتو هستند تا برنامه های خود را در رشته های مختلف ارتقا دهند.
Ray Tracing Gems II
is written by industry experts with a particular focus on ray tracing, and it offers a practical means to master the new capabilities of current and future GPUs with the latest graphics APIs.
What You’ll Learn:
The latest ray tracing techniques for developing real-time applications in multiple domains
Case studies from developers and studios who have shipped products that use real-time ray tracing.
Guidance, advice and best practices for rendering applications with various GPU-based ray tracing APIs (DirectX Raytracing, Vulkan Ray Tracing)
High performance graphics for 3D graphics, virtual reality, animation, and more
Who This Book Is For: Game and graphics developers who are looking to leverage the latest hardware and software tools for real-time rendering and ray tracing to enhance their applications across a variety of disciplines.
دانلود کتاب «Ray Tracing Gems II: رندر زمان واقعی نسل بعدی با Dxr، Vulkan و Optix»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.