دانلود کتاب Ray Tracing Gems: High-Quality and Real-Time Rendering with DXR and Other APIs (به فارسی: Ray Tracing Gems: رندر با کیفیت بالا و در زمان واقعی با DXR و سایر APIها) نوشته شده توسط «Eric Haines – Tomas Akenine-Möller»
اطلاعات کتاب Ray Tracing Gems: رندر با کیفیت بالا و در زمان واقعی با DXR و سایر APIها
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Eric Haines – Tomas Akenine-Möller
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 622
حجم فایل: 34.40 مگابایت
کد کتاب: 1484244273 , 9781484244272
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب Ray Tracing Gems: رندر با کیفیت بالا و در زمان واقعی با DXR و سایر APIها
این کتاب برای هر کسی که در مورد رندر زمان واقعی جدی است ضروری است. با اعلام API های جدید ردیابی پرتو و سخت افزار برای پشتیبانی از آنها، توسعه دهندگان می توانند به راحتی برنامه های بلادرنگ با ردیابی پرتو به عنوان جزء اصلی ایجاد کنند. همانطور که ردیابی پرتو در GPU سریعتر می شود، نقش محوری تری در رندر زمان واقعی خواهد داشت. Ray Tracing Gems بلوکهای ساختمانی کلیدی را برای توسعهدهندگان بازیها، برنامههای کاربردی معماری، تجسمها و موارد دیگر فراهم میکند. متخصصان رندر، دانش خود را با توضیح همه چیز از تکنیکهای nitty-gritty که هر ردیاب پرتو را بهبود میبخشد تا تسلط بر قابلیتهای جدید سختافزار فعلی و آینده، به اشتراک میگذارند.
آنچه خواهید آموخت:
- آخرین تکنیکهای ردیابی پرتو برای توسعه برنامههای بلادرنگ در حوزههای مختلف
- راهنما، مشاوره و بهترین روشها برای ارائه برنامهها با Microsoft DirectX Raytracing (DXR)
- نحوه پیاده سازی گرافیک های با کارایی بالا برای تجسم های تعاملی، بازی ها، شبیه سازی ها و موارد دیگر
این کتاب برای چه کسانی است:
- توسعه دهندگانی که به دنبال از جدیدترین API ها و فناوری GPU برای رندر و ردیابی پرتوی در زمان واقعی استفاده کنید
- دانشجویان به دنبال یادگیری در مورد بهترین شیوه ها در این زمینه ها هستند
- علاقه مندانی که می خواهند درک کنند و با پردازندههای گرافیکی جدیدشان آزمایش کنید
This book is a must-have for anyone serious about rendering in real time. With the announcement of new ray tracing APIs and hardware to support them, developers can easily create real-time applications with ray tracing as a core component. As ray tracing on the GPU becomes faster, it will play a more central role in real-time rendering. Ray Tracing Gems provides key building blocks for developers of games, architectural applications, visualizations, and more. Experts in rendering share their knowledge by explaining everything from nitty-gritty techniques that will improve any ray tracer to mastery of the new capabilities of current and future hardware.
What you’ll learn:
- The latest ray tracing techniques for developing real-time applications in multiple domains
- Guidance, advice, and best practices for rendering applications with Microsoft DirectX Raytracing (DXR)
- How to implement high-performance graphics for interactive visualizations, games, simulations, and more
Who this book is for:
- Developers who are looking to leverage the latest APIs and GPU technology for real-time rendering and ray tracing
- Students looking to learn about best practices in these areas
- Enthusiasts who want to understand and experiment with their new GPUs
دانلود کتاب «Ray Tracing Gems: رندر با کیفیت بالا و در زمان واقعی با DXR و سایر APIها»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.