کامپیوترها

روابط سودآور با مشتری کلیدهای به حداکثر رساندن جذب، حفظ و وفاداری

Profitable Customer Relationships The Keys to Maximizing Acquisition, Retention, and Loyalty

دانلود کتاب Profitable Customer Relationships The Keys to Maximizing Acquisition, Retention, and Loyalty (به فارسی: روابط سودآور با مشتری کلیدهای به حداکثر رساندن جذب، حفظ و وفاداری) نوشته شده توسط «Richard Brock – Gregory J. Hanson – Michael Silton – Beatriz V. Infante – Kenneth D. Tuchman – Aspatore Books Staff – Aspatore.com»


اطلاعات کتاب روابط سودآور با مشتری کلیدهای به حداکثر رساندن جذب، حفظ و وفاداری

موضوع اصلی: کامپیوترها

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Aspatore Books

نویسنده: Richard Brock – Gregory J. Hanson – Michael Silton – Beatriz V. Infante – Kenneth D. Tuchman – Aspatore Books Staff – Aspatore.com

زبان: English

فرمت کتاب: chm (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 230

حجم کتاب: 1 مگابایت

کد کتاب: 9781587621468 , 1587621460

توضیحات کتاب روابط سودآور با مشتری کلیدهای به حداکثر رساندن جذب، حفظ و وفاداری

Inside the Minds: Profitable Customer Relationships معتبرترین کتابی است که تا به حال در مورد ضروریات مدیریت موفق ارتباط با مشتری نوشته شده است. این عنوان شامل روسای جمهور، روسای جمهور و مدیران عامل از برخی از شرکت های CRM برتر کشور است که هر کدام فصل هایی مشابه مقالات یا مقالات عینی مرتبط با تجربه در مورد چالش های منحصر به فردی که در حوزه کاری خود با آن مواجه هستند، ارائه کرده اند. نویسندگان در یک ارائه جامع و عمیق از مبانی، قوانین ناگفته و مسائل مهمی را که امروزه کسب و کار CRM با آن مواجه است، و آنچه در آینده صادق خواهد بود، بیان می کنند. از بررسی نقش اساسی اپراتور تابلو برق و متخصص بازاریابی مستقیم، تا ارزیابی تغییرات در سطح صنعت و پرداختن به نیاز به ریسک‌پذیری، این کتاب خوانندگان را از تمام جنبه‌های مدیریت ارتباط با مشتری، از بالا به پایین می‌کشاند. جایگاه‌های مختلف ارائه‌شده و دیدگاه‌های مختلف نشان‌داده‌شده به خوانندگان این امکان را می‌دهد تا به ذهن‌های بزرگ صنعت راه پیدا کنند و بینش‌های ارزشمندی را در مورد کسب‌وکار به دست آورند، زیرا کارشناسان به اصول اولیه بازمی‌گردند که برای هر کسی که علاقه‌مند به ایجاد روابط موفق با مشتریان است، باید مطالعه شود.


Inside the Minds: Profitable Customer Relationships is the most authoritative book ever written on the essentials behind successful Customer Relationship Management. This title features Chairmen, Presidents, and CEOs from some of the nation’s top CRM companies, who have each contributed chapters akin to objective, experience-related white papers or essays on the unique challenges they face in their field. In an over-arching as well as in-depth presentation of the fundamentals, authors articulate the unspoken rules and the important issues facing the CRM business today, and what will hold true into the future. From examining the fundamental role of the switchboard operator and direct marketing specialist, to evaluating changes industry-wide and addressing the need for risk-taking, this book pulls readers through all facets of Customer Relationship Management, from top to bottom. The different niches presented and the various perspectives illustrated enable readers to get inside the industry’s great minds and gain valuable insights into the business, as the experts go back to basics in a must-read for anyone interested in building successful relationships with customers.

دانلود کتاب «روابط سودآور با مشتری کلیدهای به حداکثر رساندن جذب، حفظ و وفاداری»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.