برنامه نویسی: بازی

داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی

Procedural Storytelling in Game Design

دانلود کتاب Procedural Storytelling in Game Design (به فارسی: داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی) نوشته شده توسط «Tanya X. Short – Tarn Adams»


اطلاعات کتاب داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Tanya X. Short – Tarn Adams

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 409

حجم فایل: 10.72 مگابایت

کد کتاب: 1138595314 , 9781138595316

توضیحات کتاب داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی

این مجموعه ویرایش شده از فصول مربوط به رشته در حال تکامل داستان سرایی رویه ای در بازی های ویدیویی است. بازی‌ها یک رسانه تعاملی هستند و این تعامل بین نویسنده، بازیکن و ماشین راه‌های جدید و هیجان‌انگیزی برای خلق و گفتن داستان‌ها فراهم می‌کند. در هر مقاله، تمرین‌کنندگان این هنر نشان می‌دهند که چگونه ابزارهای داستان‌سرایی سنتی مانند شخصیت‌پردازی، ساختن جهان، تم، شتاب و اتمسفر را می‌توان با استفاده از نمونه‌های خاصی از بازی‌هایشان با اثر کامل تطبیق داد. خواننده یاد می‌گیرد که سیستم‌های روایی بسازد، گفت‌وگوهای رویه‌ای بنویسد، و شخصیت‌های جذاب با شخصیت‌ها و داستان‌های منحصربه‌فرد خلق کند.

ویژگی‌های کلیدی

تفاوت‌های بین طراحی بازی ایستا/سنتی و طراحی رویه‌ای بازی را معرفی می‌کند. نشان می‌دهد که چگونه می‌توان مشکلات رایج در طراحی رویه‌ای بازی را به روش‌های مختلف حل کرد یا از آن اجتناب کرد. بهترین راهنمای جهان برای چگونگی شروع به فکر کردن درباره طراحی رویه


This edited collection of chapters concerns the evolving discipline of procedural storytelling in video games. Games are an interactive medium, and this interplay between author, player and machine provides new and exciting ways to create and tell stories. In each essay, practitioners of this artform demonstrate how traditional storytelling tools such as characterization, world-building, theme, momentum and atmosphere can be adapted to full effect, using specific examples from their games. The reader will learn to construct narrative systems, write procedural dialog, and generate compelling characters with unique personalities and backstories.

Key Features

Introduces the differences between static/traditional game design and procedural game design Demonstrates how to solve or avoid common problems with procedural game design in a variety of concrete ways World’s finest guide for how to begin thinking about procedural design

دانلود کتاب «داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید