دانلود کتاب Procedural Storytelling in Game Design (به فارسی: داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی) نوشته شده توسط «Tanya X. Short – Tarn Adams»
اطلاعات کتاب داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Tanya X. Short – Tarn Adams
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 409
حجم فایل: 10.72 مگابایت
کد کتاب: 1138595314 , 9781138595316
توضیحات کتاب داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی
این مجموعه ویرایش شده از فصول مربوط به رشته در حال تکامل داستان سرایی رویه ای در بازی های ویدیویی است. بازیها یک رسانه تعاملی هستند و این تعامل بین نویسنده، بازیکن و ماشین راههای جدید و هیجانانگیزی برای خلق و گفتن داستانها فراهم میکند. در هر مقاله، تمرینکنندگان این هنر نشان میدهند که چگونه ابزارهای داستانسرایی سنتی مانند شخصیتپردازی، ساختن جهان، تم، شتاب و اتمسفر را میتوان با استفاده از نمونههای خاصی از بازیهایشان با اثر کامل تطبیق داد. خواننده یاد میگیرد که سیستمهای روایی بسازد، گفتوگوهای رویهای بنویسد، و شخصیتهای جذاب با شخصیتها و داستانهای منحصربهفرد خلق کند.
ویژگیهای کلیدی
تفاوتهای بین طراحی بازی ایستا/سنتی و طراحی رویهای بازی را معرفی میکند. نشان میدهد که چگونه میتوان مشکلات رایج در طراحی رویهای بازی را به روشهای مختلف حل کرد یا از آن اجتناب کرد. بهترین راهنمای جهان برای چگونگی شروع به فکر کردن درباره طراحی رویه
Key Features
Introduces the differences between static/traditional game design and procedural game design Demonstrates how to solve or avoid common problems with procedural game design in a variety of concrete ways World’s finest guide for how to begin thinking about procedural design
دانلود کتاب «داستان سرایی رویه ای در طراحی بازی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.